logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۸۰۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

پلیس در خط مقدم امنیت داخلی قرار دارد

پلیس-در-خط-مقدم-امنیت-داخلی-قرار-دارد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به حوادث اخیر و اقدامات موثر فراجا در کنترل نا آرامی ها، گفت: بخش بزرگی از امنیت موجود به خاطر مجاهدت های کارکنان خدوم انتظامی بوده و پلیس ایران اسلامی نشان داده برای دفاع از آرامش شهروندان تا پای جان در میدان حضور دارد.

به گزارش موج رسا; آیت الله " علی خاتمی " در صبحگاه مشترک به مناسبت هفته فراجا با تقدیر از تلاش های پلیس در تامین نظم و امنیت جامعه اظهار کرد: جمهوری اسلامی بدون اتکا به خارج و با قدرت و اتکا به قدرت الهی و مردم که صاحبان اصلی این انقلاب هستند توانسته است با عزت و امنیت اقتدار خود را حفظ کند.

وی با بیان اینکه پلیس برای حفظ تمامیت ارضی کشور و آرامش و آسایش مردم شهدای زیادی را تقدیم کرده است، ابراز کرد: پلیس در صف اول و خط مقدم امنیت داخلی قرار دارد و دشمنان نمی توانند ایران قدرتمند را بپذیرند و با توطئه های گوناگون سعی بر آسیب زدن به آن را دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به حوادث اخیر و اقدامات موثر فراجا در کنترل نا آرامی ها، تصریح کرد: بخش بزرگی از امنیت موجود به خاطر مجاهدت های کارکنان خدوم انتظامی بوده و پلیس ایران اسلامی نشان داده برای دفاع از آرامش شهروندان تا پای جان در میدان حضور دارد.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه تلاش های ایثارگرانه و مخلصانه پلیس در ارمغان آوری امنیت و آرامش برای مردم شایسته پاسداشت و ارزش گذاری است؛ عنوان کرد: حوادث اخیر که از روز های اول انقلاب نیز شاهد چنین حوادثی بودیم، حاصل فتنه دشمن است و دشمنان باید، ایران مقتدر را بپذیرند.

وی با بیان اینکه دشمنان از آغاز با این نظام مشکل و دشمنی داشتند ، تصریح کرد: از همان روز اول که انقلاب به پیروزی رسید دنیا با دو روش و با دو حاکمیت بلوک غرب و شرق اداره می شد که این نگرش و تقسیم بندی بیش از 70 سال در دنیا حاکم بود؛ که با لطف پروردگار و قیام ملت ایران، انقلاب شکوهمند اسلامی بدون اتکا به قدرت های بیرونی پیروز شد.

امام جمعه زنجان ادامه داد: در زمان طاغوت با وجود سلاطین بی تدبیر بخش های مختلفی از ایران در طول ادوار جدا شد و اما جمهوری اسلامی ایران بدون اتکا به هیچ دولتی و با اعتماد به مردم و ایمان در 8 سال دفاع مقدس ایستادگی کرد و یک وجب از خاک خود را به دشمنان نداد.

آیت الله خاتمی ضمن قدردانی از رشادت های پلیس ، ابراز کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان دانشگاه های نیروهای مسلح که فرمودند " در این حوادث اخیر بیش از همه به سازمان انتظامی کشور ، بسیج و مردم ظلم شد " و کشور ما به برکت پلیس و نیروهای مسلح در اوج اقتدار قرار دارد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر