logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۸۰۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحادیه صادر کنندگان استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

حضور استان زنجان در نمایشگاهی در کشور پاکستان/ صادرات از زنجان به کشور پاکستان محدود است

حضور-استان-زنجان-در-نمایشگاهی-در-کشور-پاکستان-صادرات-از-زنجان-به-کشور-پاکستان-محدود-است
رئیس اتحادیه صادر کنندگان استان زنجان با بیان اینکه پاکستان جزو کشور‌های اهداف صادراتی ایران است، گفت: در دو ماه پیش رو نمایشگاهی در کشور پاکستان برگزار خواهد شد و استان زنجان نیز در چندین حوزه از جمله صنعت و کشاورزی به عرضه محصولات خواهد پرداخت‌.

مهدی رنگرونا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه پاکستان جزو کشور‌هایی است که در پیمان شانگ‌های حضور دارد، اظهار داشت: پاکستان یکی از کشور‌های هدف صادراتی استان زنجان است، در ماه آینده نمایشگاهی در این کشور برگزار خواهد شد کشور ایران و استان زنجان حضور خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه غرفه‌ای که در اختیار استان زنجان قرار خواهد گرفت ۸۰۰ متر بوده و فعالان اقتصادی استان در این نمایشگاه به عرضه محصول خواهند پرداخت، افزود: کشور پاکستان جزو کشور‌هایی است که در راستای مراوده با ایران و صادرات مغفول مانده اما برنامه‌ریزی های لازم برای حضور کشور ایران در پاکستان وجود دارد.

رئیس اتحادیه صادر کنندگان استان زنجان گفت: در کلیه زمینه‌هایی که استان زنجان توانایی حضور در بازار‌های جهانی را دارد در نمایشگاه حاضر خواهند شد که از جمله آن ها برق و الکترونیک، سیم و کابل، ترانسفورماتور، سوئیچ، کلید‌های فشار قوی می‌باشد.

وی تصریح کرد: فلزات رنگین همانند شمش روی، سرب که بازار مصرف خوبی در پاکستان دارند به صورت محدود به پاکستان صادرات دارند، نیز قابل عرضه در نمایشگاه خواهد بود.

رونگرونا با بیان اینکه در خصوص محصولات کشاورزی در تمام زمینه‌ها می‌توانیم با پاکستان همکاری لازم را داشته باشیم، خاطر نشان کرد: سایر محصولات که توان و ظرفیت حضور در بازار جهانی را دارند به صورت پکیج آماده شده، با تسهیلاتی که در نظر گرفته شده به عرضه محصول اقدام خواهند کرد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر