logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۸۰۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان زنجان:

تعیین قیمت مصوب سرویس مدارس زنجان بر عهده شهرداری است/ سرویس‌های مینی‌بوس مدارس افزایش کرایه 3 برابری را پیشنهاد دادند

تعیین-قیمت-مصوب-سرویس-مدارس-زنجان-بر-عهده-شهرداری-است-سرویس‌های-مینی‌بوس-مدارس-افزایش-کرایه-3-برابری-را-پیشنهاد-دادند-
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان زنجان با بیان اینکه مینی‌بوس‌ها سه برابر قیمت مصوب را برای ارائه خدمات درخواست می‌کنند، گفت: هزینه‌های میلیونی سرویس مدرسه در زنجان صحت ندارد.

حمید ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه قیمت مصوب سرویس مدارس با حضور نهاد های اجرایی و نظارتی در کارگروه ماده ۱۸ آموزش‌وپرورش مصوب شده است، اظهار کرد: افزایش ۳۶ درصدی قیمت سرویس مدارس نسبت به سال گذشته برای محدوده ثبت نامی مجاز مدارس است و هزینه سرویس مدارس برای محدوده‌های خارج از محدوده ثبت نامی مجاز مدارس به‌صورت توافقی بین انجمن اولیا مربیان مدرسه و شرکت خدمات رسان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان حمل‌ونقل شهرداری متولی ون‌ها و مینی‌بوس‌هایی است که به‌عنوان سرویس مدرسه به‌کارگیری می‌شوند، ابراز کرد: قیمت‌های درخواستی سرویس مدارس به سازمان حمل‌ونقل شهرداری منعکس‌شده است و سازمان حمل‌ونقل شهرداری نیز درنهایت اعلام کرده است ما نیز نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان زنجان با بیان اینکه زمانی که روی قیمت‌های مصوب اصرار می‌شود رانندگان از همکاری استنکاف می‌کنند و دانش آموزان پیاده می‌مانند، عنوان کرد: به مدارس اعلام‌شده است درصورتی‌که قیمت‌های درخواستی رانندگان سرویس مدارس بیشتر از قیمت مصوب باشد طی جلسه‌ای با راننده و مسئول شرکت خدمات رسان و انجمن اولیا و مربیان روی قیمت به توافق برسند.

وی با بیان اینکه در بحث اجرایی کردن قیمت‌های مصوب کارگروه ماده ۱۸ آموزش‌وپرورش دست ما بسته است، عنوان کرد: آموزش‌وپرورش قدرت بازدارندگی در خصوص افزایش قیمت سرویس مدارس از قیمت مصوب را ندارد و نظارت و ضمانت اجرایی قیمت‌های مصوب بر عهده سازمان حمل‌ونقل شهرداری است.

ملکی با اشاره به قیمت‌های مصوب سرویس مدارس استان زنجان، ادامه داد: برای خودروهای سواری ۳۰۰ هزار تومان، ون ۱۵۰ هزار تومان، مینی‌بوس ۱۰۰ هزار تومان مصوب شده است.

وی با بیان اینکه مینی‌بوس‌ها سه برابر قیمت مصوب را برای ارائه خدمات درخواست می‌کنند، تأکید کرد: هزینه‌های میلیونی سرویس مدرسه در زنجان صحت ندارد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر