logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۸۰۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
قهرمان جهانی تیراندازی:

ایرانی پرچم و قرآن را نمی سوزاند/ حجاب موجب عزت زن است

ایرانی-پرچم-و-قرآن-را-نمی-سوزاند-حجاب-موجب-عزت-زن-است
قهرمان جهانی تیراندازی با بیان اینکه من مطمعن هستم سوزاندن قرآن و پرچم ایران از طرف مردم کشورم نبوده است، گفت: مردم ایران بسیار بصیر وآگاهتر از این هستند که بخواهند پرچم و قرآن را بسوزانند.

رقیه شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره اغتشاشات اخیر استان زنجان، اظهار کرد: اغتشاشات اخیر و تخریب اموال عمومی و دولتی و به آتش کشیدن پرچم و قرآن را به شدت محکوم می‌کنم و به شدت از دین و حجاب حمایت می‌کنم.

وی با بیان اینکه دین اسلام حریم خاصی را برای بانوان تعریف کرده است در حالی که این حریم ها در دیگر ادیان دیده نمی شود، ابراز کرد: حجاب و حریم های تعریف شده توسط دین موجب حفظ عظمت زن می شود و از تبدیل شدن زن به یک کالا برای مردان جلوگیری می کند و به زن عزت می بخشد.

قهرمان جهانی تیراندازی با بیان اینکه برای پرچم و دین احترام خاصی قائل هستم و همیشه تلاش کرده ام که دینم و پرچم کشور حفظ شود، ادامه داد: برای مردم کشورم احترام خاصی قائل هستم و تلاشم برای سرافرازی مردم کشورم است.

وی با بیان اینکه من مطمئن هستم سوزاندن قرآن و پرچم ایران از طرف مردم کشورم نبوده است، تاکید کرد: مردم ایران بسیار بصیر وآگاهتر از این هستند که بخواهند پرچم و قرآن را بسوزانند.

شجاعی خاطر نشان کرد: پرچم نماد کشور است و هیچ ایرانی نماد خود را نمی سوزاند چراکه سوزاندن پرچم به منزله سوزاندن خود است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر