logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۰
[ شناسه خبر : ۲۸۰۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان؛

در آشوب و فتنه اخیر عبرت‌های فراوانی وجود دارد/نیروی انتظامی باید به حفظ اقتدار و حذف قوانینی که با اقتدار این نیرو در تعارض است بپردازد

در-آشوب-و-فتنه-اخیر-عبرت‌های-فراوانی-وجود-دارد-نیروی-انتظامی-باید-به-حفظ-اقتدار-و-حذف-قوانینی-که-با-اقتدار-این-نیرو-در-تعارض-است-بپردازد
امام جمعه ماهنشان گفت: در آشوب و فتنه اخیر عبرتهای فراوانی وجود دارد که اکنون و پس از فرو نشستن غبار فتنه باید به درستی و بصیرانه دیده شود و هوشمندانه مواجهه گردد.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ماهنشان، با تبریک آغاز ماه ربیع‌الاول و تبریک آغاز امامت حضرت مهدی، مهدویت باوری را قدرت عظیم جبهه حق دانست و اظهار داشت: سخنرانی رئیس جمهور محترم در مجمع عمومی سازمان ملل از لحاظ مختلف نمونه و ماندگار است.

وی افزود: اقدام رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل، مواضع جمهوری اسلامی ایران را نسبت به صلح، امنیت و همکاری‌های بین المللی، تشریح موضوع هسته ای و جایگاه جمهوری اسلام به عنوان یکی از قربانیان ترورسیم بود را نشان داد.

امام جمعه ماهنشان گفت: نشان دادن تصویر سردار سلیمانی به حضار استفاده هوشمند از فرصت بدست آمده بود که قهرمان واقعی مبارزه جهانی با ترورسیم جهانی را يادآوري کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: در آشوب و فتنه اخیر عبرتهای فراوانی وجود دارد که اکنون و پس از فرو نشستن غبار فتنه باید به درستی و بصیرانه دیده شود و هوشمندانه مواجهه گردد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با اشاره به هفته گردشگری بر همکاری دستگاههای اجرائی استان و شهرستان در جهت کمک و حمایت از توسعه گردشگری و رونق صنایع دستی، و اطلاع رسانی دقیق از ظرفیتها و امکانات بخش گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد.

وی همچنین در ادامه به گرامیداشت روز جهانی سالمندان و بیان جایگاه ویژه سالمندان در آموزهای اسلامی پرداخت و به گرامیداشت روز نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی باید به حفظ اقتدار و حذف قوانینی که با اقتدار این نیرو در تعارض است بپردازد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر