logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۶
[ شناسه خبر : ۲۸۰۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌کل راه و شهرسازی استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

موافقت نامه چهار خطه کردن محور زنجان به سمت میانه تا سه راهی نیک پی اخذ شده است

موافقت-نامه-چهار-خطه-کردن-محور-زنجان-به-سمت-میانه-تا-سه-راهی-نیک-پی-اخذ-شده-است
مدیر‌کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت‌: موافقت نامه چهار خطه کردن محور زنجان به سمت میانه تا سه راهی نیک پی اخذ شده است و اسناد در حال آماده سازی است.

مسعود بیات منش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه متولی ساخت راه‌های اصلی و چهار بانده با راه‌وشهرسازی است، اظهار داشت: متولی ساخت راه‌های فرعی و روستایی با راهداری و استان است بنابراین باید اعتبار توسط استان تامین شود.

وی افزود: مجوز چهار خطه کردن محور زنجان به سمت نیک پی به دلیل نزدیکی به اتوبان سال‌ها بود که داده نمی‌شد اما راه و شهرسازی پیگیر اخذ مجوز لازم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: زمانی که متولی راهداری راه و شهرسازی بود از محل نقاط حادثه خیز اعتباراتی را در تعریض کردن محور‌ها انجام داده بود و در این راستا حدود ۱۰ کیلومتر ابتدایی محور زنجان به سمت میانه از محل همین منابع چهار بانده شده بود. در کنار این امر خاکبرداری در کنار پل ها تا محل روستای چیر که حدود ۱۵ کیلومتری زنجان قرار دارد، انجام شده بود.

وی ادامه داد: بعد از اینکه راهداری منفک شد عملکرد تا حدودی ضعیف شد اما با پیگیری نماینده زنجان موافقت نامه چهار خطه کردن محور میانه تا سه راهی نیک پی اخذ شده و از روستای والارود تا سه راهی یامچی اسناد در حال انجام است تا بتوانیم پیمانکار انتخاب کرده و چهار بانده کنیم./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر