logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۸۰۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای شهر زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

شورای شهر هیچ تعصبی به شهرداری و ارگان دیگر ندارد/ تعصب شورا؛ حل مشکلات مردم است

شورای-شهر-هیچ-تعصبی-به-شهرداری-و-ارگان-دیگر-ندارد-تعصب-شورا؛-حل-مشکلات-مردم-است
رئیس شورای شهر زنجان رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه اگر هر ارگان وظیفه محول شده را به ارگان دیگر بسپارد مشکل حل نخواهد شد، گفت: شورای شهر ششم از زمانی که پای کار آمده هیچ تعصبی به شهرداری و ارگان دیگر نداشته است و تنها تعصبش به مردم و رفع مشکلات آنان بوده است.

مجید ناصحی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه مسئله بیرون‌زدگی آب‌های زیر سطحی در شهر زنجان معضلی است که تنها مختص بنای تاریخی رختشویخانه و اطراف آن نیست، اظهار داشت: در قسمت‌های دیگر شهر خصوصا در مناطق جنوبی نیز این موضوع به یک معضل تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه ارگان‌های مختلف از جمله شهرداری، آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای و در خصوص رختشویخانه میراث فرهنگی در حال انجام اقداماتی است، افزود: رفع معضل بیرون زدگی آب در شهر زنجان نیازمند همکاری بین دستگاهی بوده و همه جانبه است و نمی توان صرفا یک ارگان یا یک دستگاه را مسئول دانست. بنابراین نباید این وظیفه همانند توپی بین ارگان‌های مختلف رد و بدل شود.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه اگر هر ارگان وظیفه محول شده را به ارگان دیگر بسپارد مشکل حل نخواهد شد، گفت: شورای شهر ششم از زمانی که پای کار آمده هیچ تعصبی به شهرداری و ارگان دیگر نداشته است و تنها تعصبش به مردم و رفع مشکلات آنان بوده است. بنابراین باید مسئولان سر یک میز بنشینند، ریشه مشکل را بدرستی پیدا کنند و مشکل مردم را حل نمایند با این وجود تا زمانی که روحیه همکاری نباشد مشکلات حل نخواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه به دلیل مشکلاتی که در شهرک نانوایان به واسطه تعاونی نانوایان ایجاد شده محلاتی از شهرک آسفالت نشده است، گفت: هر چند که علت این مشکل به دلیل کوتاهی بوده که از طریق تعاونی نانوایان ایجاد شده اما ما برای حل مشکل مردم از شهردار درخواست کرده‌ایم تا این کار را انجام دهد.

ناصحی مقدم تصریح کرد: باید دستگاه های نظارتی از مشکلات مردم گزارش تهیه کنند، همه سازمان‌ها و ارگان‌ها برای رفع مشکلات مردم پای کار باشند و مشکلات را به سمت و سوی هم سوق ندهند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر