logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۸۰۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

آقایان منافع شخصی‌تان دلچسب تر از منافع ملت و انقلاب است؟!

آقایان-منافع-شخصی‌تان-دلچسب-تر-از-منافع-ملت-و-انقلاب-است؟!
مردم شهید پرور استان زنجان همیشه و جلوتر از همه مسئولان در خط مقدم مبارزه با فتنه ایستاده اند و همیشه هوشیار هستند و اگر نیاز به از خودگذشتگی و جانبازی باشد آماده هر نوع ایثاری هستند اما ظاهرا منافع شخصی برخی بسیار دلچسب است برایشان تا منافع ملت و انفلاب.

به گزارش موج رسا; انقلاب اسلامی از اولین روز های پیروزی با فتنه ها و قائله های مختلف رو به رو بوده است که همه مدعی براندازی نظام بوده اند و در خیال خود ملت را همراه خود داشته اند.

در جریان فتنه ۸۸، پندار اهل فتنه آن بود که با سبز کردن هر چیز و هر مکان در عین قلت می توان توهم کثرت را ایجاد کرد و کار نظام را ساخت و مدعی شد که مردم همراه آنان بوده اند و این یک اقدام مردمی است.

پندار امروز اغتشاشگران نیز آن است که با لشکری کشی فیک مجازی توهم کثرت ایجاد کرد و مردم را همراه خود ساخت و کار نظام را یک سره کرد.

حضور مردم در ۳ مهر در حمایت از انقلاب و نظام و تجدید پیمان با آرمان های انقلاب هم چون ۹ دی ۸۸ در جامعه لازم بود چرا که سیل خروشان ملت با بصیرت ایران همیشه باطل‌السحر توهم کثرت ضد انقلاب و سیلی محکمی بر گوش ضدانقلاب بوده است.

تمامی ملت ایران حتی ساده لوح ترین آن ها می دانند که دشمن انقلاب نه درد حقوق زن و نه زن دارد و نه مسئله اش گشت ارشاد است!

دشمن و اغتشاشگران به کرات نشان داده اند که جنایات بسیاری در حق زن کرده اند بدون آنکه ککشان بگزد.

اگر چه در خصوص سیاست های فرهنگی نقد های بسیاری به آقایان و دولت های گذشته وارد است اما امروز نباید دچار اشتباه و خطای محاسباتی شد، گناه همراهی و سکوت امروز در برابر فتنه، اگر بیشتر از گناه سکوت و همراهی با فتنه ۸۸ نباشد، کمتر نیست.

اگر چه که برخی در برابر این فتنه سکوت کرده اند و موضعی نگرفته اند اما مردم شهید پرور استان زنجان همیشه و جلوتر از همه مسئولان در خط مقدم مبارزه با فتنه ایستاده اند و همیشه هوشیار هستند و اگر نیاز به از خودگذشتگی و جانبازی باشد آماده هر نوع ایثاری هستند اما ظاهرا منافع شخصی برخی بسیار دلچسب است برایشان تا منافع ملت و انفلاب.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر