logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۸۰۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه شهرستان سلطانیه:

یادواره شهدای شهرستان سلطانیه برگزار می شود

یادواره-شهدای-شهرستان-سلطانیه-برگزار-می-شود
فرمانده سپاه شهرستان سلطانیه گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای شهرستان سلطانیه فردا برگزار خواهد شد.

به گزارش موج رسا; سرهنگ محمدحسین سلیمی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای شهرستان سلطانیه اظهار کرد: این یادواره با حضور اقشار مختلف مردم، یادگاران دوران دفاع مقدس و مسئولین در سلطانیه برگزار خواهد شد.

 
وی افزود: یادواره شهدای شهرستان سلطانیه با سخنرانی سردار بلالی مشاور فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدیحه سرایی حاج سید یوسف شبیری روز چهارشنبه ۶ مهر ماه در سالن اجتماعات علامه حلی شهر سلطانیه برگزار خواهد شد.
 
فرمانده سپاه شهرستان سلطانیه با اشاره به اینکه شهرستان سلطانیه ۳۱۳ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب و اسلام کرده است، خاطرنشان کرد: این شهرستان یکی از شهرستانهای ولایتمدار و انقلابی استان است که همواره در عرصه های دفاع از انقلاب خوش درخشیده است.
 
وی با بیان اینکه امروزه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه همه مردم و مسئولان است، تصریح کرد: شهدا با خون خود از دین، خاک و ناموس این کشور دفاع کردند.
 
سرهنگ سلیمی با تاکید بر اینکه هر چه داریم از شهدا داریم، گفت: شهدای عزیز ما حماسه های بزرگی در دفاع مقدس خلق کردند که همه اینها نشات گرفته از ایمان رزمندگان ما بود.
 
فرمانده سپاه شهرستان سلطانیه با تاکید بر اینکه امنیت امروز کشور را مدیون شهدا هستیم، اظهار کرد: اتفاقاتی که دشمنان انقلاب اسلامی این روزها در فضای مجازی رقم می زنند به خاطر این است که چشم دیدن امنیت مثال زدنی ایران اسلامی را ندارند که در این راستا همه آحاد مردم عزیز ما باید هوشیار باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر