logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۸۰۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

عیادت فرمانده سپاه استان زنجان از بسیجی مجروح مدافع امنیت

عیادت-فرمانده-سپاه-استان-زنجان-از-بسیجی-مجروح-مدافع-امنیت
فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با حضور در بیمارستان‌ آیت الله موسوی زنجان از بسیجی مصدوم مدافع امنیت در اغتشاشات اخیر عیادت کرد.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی با حضور در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان آیت الله موسوی از مدافع امنیت زنجانی که در اغتشاشات اخیر با ضربات چاقو مجروح شده بود عیادت کرد.

وی با اشاره به جراحات وارده بر بسیجی مدافع امنیت، خاطر نشان کرد: این رفتار داعش مسلکانه حاصل آتش افروزی مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی است که به عیان نشان دادند آزادی و زندگی ای که اینها شعار می دهند حاصلش تحمیل جنایات جانی به آحاد جامعه اسلامی و هزینه های سنگین و تخریب اموال عمومی است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به رشادت های بسیجیان در طول دفاع مقدس و تمامی فتنه ها، ابراز کرد: بسیج باطل السحر فتنه های دشمنان است.

وی با بیان اینکه بسیج با حضور به موقع در صحنه و نقش آفرینی توانست در کنار سایر نیروی های امنیتی و انتظامی مانع اجرای نقشه های شوم دشمنان شود، تصریح کرد: بسیج پاره تن مردم است و اجازه نخواهد داد هیچ کسی امنیت مردم را به خطر بیندازد.

سردار کرمی با بیان اینکه بسیج مانند اداور گذشته در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب همواره در صحنه است، عنوان کرد: بسیجی اجازه نخواهد داد به امنیت کشور کوچکترین خدشه ای وارد شود./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر