logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۸:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۷۹۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 8 دقیقه ]

اساتید دانشگاه و فرهیختگان استان زنجان طی بیانیه‌ای اقدام اغتشاشگران را محکوم کردند

اساتید-دانشگاه-و-فرهیختگان-استان-زنجان-طی-بیانیه‌ای-اقدام-اغتشاشگران-را-محکوم-کردند
اساتید دانشگاه و فرهیختگان استان زنجان با صدور بیانیه و یا تماس تلفنی با خبرنگار موج رسا اقدام اخیر اغتشاشگران را محکوم کردند.

به گزارش موج رسا; اساتید دانشگاه و فرهیختگان استان زنجان با صدور بیانیه و یا تماس تلفنی با خبرنگار موج رسا اقدام اخیر اغتشاشگران را محکوم کردند.

متن بیانیه‌ها به شرح زیر است: 

دانشگاه علوم پایه زنجان: 

اعتشاش زنجان را به جد محکوم می‌کنیم

رئیس دانشگاه علوم پایه زنجان گفت: دانشگاه علوم پایه زنجان اغتشاشات اخیر زنجان را به جد محکوم می کند.

بابک کریمی در گفتگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به اغتشاشات اخیر زنجان اظهار کرد دانشگاه علوم پایه زنجان اغتشاشات اخیر زنجان را به جد محکوم می کند.

رئیس دانشگاه علوم پایه زنجان خاطرنشان کرد اگر کسانی مخالف هستند و می‌خواهند مخالفت و یا اظهار نظر کنند اغتشاش و تخریب اموال عمومی راه آن نیست و ما همیشه این را گفته ایم و دوباره آن را تکرار می کنیم.

انجمن های اسلامی دانش آموزان استان زنجان:

هدف اصلی آنان اصل نظام اسلامی است

 

مردم انقلابی ایران دوباره شاهد فتنه انگیزی دشمنان داخلی و خارجی شده اند، آتش کینه ای که خود را این بار با سوژه سازی از مرگ مرحومه امینی به دامن سرزمین عزیزمان ایران افکنده است.

از طرفی نیروی انتظامی که همواره در امر خطیر حفظ جان و مال و ناموس مردم از جانشان گذشته اند مورد بی مهری و تعدی ظالمانه و خصمانه دشمنان انقلاب گرفته اند؛ از طرف دیگر مفهوم و ارزش حجاب که قانون خداوند متعال است در میزانِ نامیزان دشمنان قرارگرفته است

اما یقیناً این بار نیز فرزندان غیور انقلاب اسلامی فتنه ی فتنه گران را خاموش و نقشه های آنان را نقش بر آب خواهند کرد...

« ومکروا مکرالله والله خیر الماکرین»

ما هرگز فراموش نمیکنیم که هدف اصلی دشمنان انقلاب، حجاب و گشت ارشاد نیست و نبوده؛ چرا که طبق تجربه های گذشته حتی با برخی تغییرات، باز هم شاهد فتنه های دیگری بوده ایم.

هدف اصلی آنان اصل نظام اسلامی است که در آیه شریفه قرآن کریم نیز آمده:

« و لن ترضی عنک الیهود و لانصاری حتی تتبع ملتهم » هرگز یهود و نص

اری از تو راضی نخواهد شد مگر آنکه پیروی از آیین آنان کنی.  بقره/ 120

ما دانش آموزان انجمن های اسلامی استان ضمن تجدید با آرمان های مقدس جمهوری اسلامی، امام راحل، شهداء و رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای خواستاریم که:

1- دستگاه های متولی و ذی ربط همان گونه که به درستی مراحل فوت مرحومه امینی را تشریح و تبیین کردند الان هم تمام ابعاد ماموریتی و فتنه انگیزی مزدوران داخلی و خناسان خارجی و تبلیغات گسترده دروغین رسانه های معاند را برای مردم شریف و فهیم ایران تشریح کنند تا فتنه های دیگر را با بصیرت خود خاموش نمایند.

2-مردم شریف ایران مخصوصا جوانان در صحنه های هیجانی و فضاهای فتنه که توسط دشمنان و منافقان برپا میشود باهوشمندی و بصیرت از  ورود در دسته های اغتشاشگران از باب تواصی به حق و صبر و نهی از منکر جلوگیری کنند.

3- جوانان باید به هوش باشند. اعتراض با از بین بردن  بیت المال و تخریب اموال عمومی کاملا امری متفاوت است و زمینه برای ورود براندازان نظام ایجاد میکند و این جز خسران و زیان برای کشورمان سودی نخواهد داشت. در سیره ی بزرگان کشورمان آموخته ایم که در کشوری که رهبر ان افتخار جهان شیعه و اسلام است می توان به صورت مسالمت آمیز و نشست های کارشناسانه مشکلات را حل کرد.

4- دربرهه ای از زمان قرار داریم که ایران اسلامی با اقتدار دفاعی-نظامی و علمی مثال زدنی، نور چشم و امید مستضعفین و کشور های ضعیف و مسلمان در گوشه و کنار دنیا است. در این عرصه ضعف و شکستن استخوان های استعمارگر اروپا و آمریکا(شیطان بزرگ) به گوش رسیده و شنیده میشود.

جوانان و نوجوانان کشورمان وظیفه دارند مراحل تمدن نوین و فرهنگ برتر اسلامی را به دنیا معرفی کرده و آن را تبیین کنند.

امید است همه جوانان و نوجوانان در سایه سار ولایت موفق و پیروز بوده و با اقدامات جهادی خود دشمن را بیش پیش مایوس نمایند.

 

 بیانیه سازمان بسیج اساتید استان زنجان: 

معاندان استکباری و پیاده‌نظام داخلی بدانند راه به جایی نمی برند

رخداد های جاری در کشور به بهانه فوت خانم مهسا امینی بار دیگر چهره منحوس و سیاه استکبار و دشمنان قسم خورده این ملت و نظام را معرفی کرد که این ها با اشتباه محاسباتی قصد محک زدن اراده ملت غیور و همیشه در صحنه های سخت جمهوری اسلامی را دارند در حالی که مورد مشابه این رویدادها و بلکه سخت تر از آن نیز سبب آبدیده شدن این مردم نجیب شده است.

مردمی عاشورایی که با حضور در راهپیمایی میلیونی اربعین با مکتب سیدالشهدا علیه السلام و حضرت زینب سلام الله علیها تجدید پیمان نموده بدون تردید دست آموز این مکتب بوده و دربرابر یزیدیان زمان به شایستگی مواجه خواهند نمود. ان شاءالله

عوامل فریب خورده وطنی و غربگدایان داخلی نیز با تجدید اشتباه خود ذیل عنوان مدافع مرحومه مهسا امینی این حادثه را یک فرصت تلقی کرده‌اند تا بر ارزش های الهی این ملت ضربه وارد نمایند که خوابی غیر قابل تعبیر است.

اولاً معاندان استکباری و پیاده‌نظام داخلی آنها بدانند این بار نیز تیر در تاریکی رها کرده‌اند و راه به جایی نمی برند

ثانیاً مطلع باشند ریشه های این نظام الهی مبتنی بر مردم سالاری دینی با خون هزاران شهید سرافراز آبیاری شده است که با توطئه دشمنان قسم‌خورده آن جا به جا نخواهد شد.

ثالثا این ملت غیور به برکت انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و تحریم های مختلف به چنان بلوغ و بصیرت همه جانبه دست یافته است که با خباثت های دشمنانش مواجهه هوشمندانه داشته باشند.

سازمان بسیج اساتید ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر و تخریب اموال عمومی از اقدامات موثر نیروی محترم انتظامی، نظامی و امنیتی کشور حمایت نموده و از قوه محترم قضاییه مصرانه درخواست می نماید با عوامل اهانت به مقدسات و مخلان امنیت جامعه برخورد قاطع نماید.

 

جامعه اسلامی دانشجویان زنجان: 

ارزش ها و آرمان های انقلاب خط قرمز دانشجویان است

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت غم انگیز خانم مهسا امینی برای تمامی مردم ایران اندوهی وصف ناشدنی به همراه داشت و موجب به درد آمدن دل همه هموطنان گردید. با نهایت تاسف و تاثر خدمت خانواده ایشان مراتب تسلیت خود را اعلام می‌داریم و تسلی و آرامش دل‌های‌ غمگین آنان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمائیم.

دانشجویان عزیز

وظیفه ذاتی نیروی انتظامی جهت برقراری نظم و امنیت داخلی کشور و حفاظت جامعه از بزه ها و آسیب ها اجتماعی گواه بر جایگاه مهم و ماموریت دشوار و حساس نیروی محترم انتظامی و ضابطان خدوم این مجموعه پر افتخار است.

در حالی که مسئله بدحجابی یک موضوع چند وجهی و پیچیده است و متاسفانه متولیان اصلی آن در جبهه فرهنگی با وجود بودجه های سنگین در سردرگمی قرار دارند، نیروی انتظامی را در مقابل سیبل سستی و کوتاهی خود قرار داده و بار‌خود را به دوش ضابطان انداخته اند.

متاسفانه ساعاتی پس از انتشار موضوع خانم امینی رسانه های معاند خارجی و ایادی آنها در داخل کشور اقدام به تحریف،جوسازی، سیاه نمایی و سو استفاده از درگذشت ایشان نموده و با به راه انداختن ادعاهای یک سویه اقدام به اتهام زنی علیه نظام جمهوری اسلامی و پلیس امنیت اخلاقی نمودند و با به راه انداختن جوی متشنج و هیجانی در جامعه ، تجمعاتی غیرقانونی را در داخل دانشگاه ها که قربانیان تحریف عمیق رسانه ای دشمن بودند، هدایت و رهبری نموده و موجب آسیب زدن به اموال عمومی و شعارهایی هنجارشکنانه شدند.

در حالی که رئیس جمهور و روسای سایر قوا با دستورات فوری نسبت به پیگیری مسئله پیش آمده اقدام نموده و رئیس جمهور در تماس تلفنی با خانواده امینی، اعلام می دارد که بررسی موضوع به صورت ویژه را در دستور کار قرار گرفته است و همچنین رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای عالی قضائی و رئیس مجلس در صحن علنی اعلام میدارند واقعه پیش آمده را با جدیت رسیدگی می کنند اما دشمن با هدف گیری وفاق ملی در آستانه عزیمت رئیس جمهور به آمریکا و حضور در سازمان ملل به دنبال ضربه جدی به وحدت و همگرایی مردم می باشد.

جامعه اسلامی دانشجویان ضمن محکومیت اغتشاش های اخیر، اعلام می‌دارد که خط قرمز اصلی ما دانشجویان انقلابی ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام اسلامی است، همان ارزش هایی که بر خون هزاران شهید استوار مانده و از اصول انقلاب اسلامی و مهم‌ترین مبانی قطعیِ امام بزرگوار ما و مقام معظم رهبری است و در نگاه ما جای هیچ‌گونه مسامحه ای در این مسئله وجود ندارد.

 

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر