logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۷۹۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه زنجان؛

حواسمان باشد دشمن موج سواری نکند/فضای مجازی با انتشار مطالب دروغ اذهان نوجوانان را تغییر می دهد

حواسمان-باشد-دشمن-موج-سواری-نکند-فضای-مجازی-با-انتشار-مطالب-دروغ-اذهان-نوجوانان-را-تغییر-می-دهد
امام جمعه زنجان گفت: تعداد افرادی که در درگیری شهید شده اند و یا عده ای فوت شده اند، با گلوله هایی بودند که از نظر سازمانی از سوی نیروهای نظامی نبوده است، پس باید حواسمان باشد دشمن موج سواری نکند.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام پیش‌رو و ۲۸ ماه صفر به برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی اشاره کردو اظهار داشت: موفقیت بین المللی کشور ایران و عضو شدن کشور ما در پیمان شانگ‌های چین پس از قریب به دو دهه دستاوردهای مهمی محسوب می‌شود که همین امر سبب شده تا دشمنان از جمله آمریکا از این موفقیت عصبانی شود.

وی با بیان اینکه آمریکا سال‌های سال‌ است که به دشمنی با ایران برخواسته و از هر اقدامی استفاده می‌کند و این دشمنی خود را علنی می‌کند گفت: در حادثه اخیر در کشورمان رخ داد اولین شخصی که با خانواده دختر فوت شده تماس گرفت و قول رسیدگی داد شخص رئیس جمهور بود و رییس قوه قضائیه نیز بطور رسمی قول رسیدگی ویژه به این موضوع را داد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه رسانه‌های معاند مانور گسترده‌ای بر روی این اتفاق دادند، عنوان کرد: با اینکه بسیاری از خویشاوندان این خانم از فوت وی بی اطلاع بودند اما ۲ ساعت بعد ۱۱۰ شبکه بیگانه در این خصوص مطلب ارائه کردند با کمی تامل در این واقع می‌توان فهمید که این واقعه نشان می دهد این اتفاق برنامه ریزی شده بوده است.

وی با با ابراز تاسف از فوت این هموطن گفت: این خانم یک ایرانی بود ما نیز یک ایرانی هستیم و ابراز همدری می‌کنیم، اما دشمن و معاندان چنین در جامعه نشان دادند که ما همدردی نمی‌کنیم، دشمن که در همه حال به فکر دشمنی با ملت ایران است لباس سیاه به تن کرد! در حالی خود مداوم در حال انجام جنایت علیه ایران هستند.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه اتش بیار معرکه شبکه های سعودی، آمریکا و اسرائیل بودند، عنوان کرد: اگر خطای احتمالی نیز رخ داده باشد، آیا باید اموال عمومی تخریب شود؟

وی با ابراز تاسف از اینکه در اغتشاشات اخیر ۶۱  دستگاه آمبولانس را اغتشاشگران تخریب کرده‌اند، تصریح کرد: آشوبگران به مسجد نیز رحم نکرده و آتش زدند و با اندکی تامل می‌توان فهمید همه این اقدامات برنامه‌ریزی شده انجام گرفته است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمنان چنان به ذهن اغتشاشگران و اشوبگران تلقین کرده‌اند که به خاطر مرگ یک شخص که بی گناه بوده و ظلم در حقش شده باید آشوب به پا کنند، ادامه داد: افرادی که فریب دشمن را خورده‌اند مامور انتظامی را که در همه حال تامین امنیت را بر عهده دارد آتش می زنند، اما متاسفانه در هفته میانگین ۶ نفر از نیروهای انتظامی برای حفظ نظم و امنیت تقدیم نظام می شود اما چگونه است شبکه های بیگانه برای کشورمان دلسوز شده اند؟

وی با اشاره به اینکه والدین باید بیش از گذشته نسبت به توطئه دشمن توجه کرده و حساس باشند، گفت: فضای مجازی با انتشار مطالب دروغ اذهان آنان را تغییر می دهد، بنابراین والدین حواس شان را جمع‌تر کنند و مراقب نوجوانان که سرمایه های کشورمان هستند باشند.

حجت‌الاسلام خاتمی تاکید کرد: تعداد افرادی که در درگیری شهید شده اند و یا عده ای فوت شده اند، با گلوله هایی بودند که از نظر سازمانی از سوی نیروهای نظامی نبوده است، پس باید حواسمان باشد دشمن موج سواری نکند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر