logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۷۹۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار‌المهدی(عج) استان زنجان؛

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ وقت تسلیم فتنه دشمنان نمی‌شود+ فیلم

نظام-مقدس-جمهوری-اسلامی-ایران-هیچ-وقت-تسلیم-فتنه-دشمنان-نمی‌شود+-فیلم
فرمانده سپاه انصار‌المهدی(عج) استان زنجان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که به برکت بیش از ۲۰۰ هزار شهید امروز به قدرت رسیده است، بر روی پای خود ایستاده‌ و هیچ وقت تسلیم فتنه دشمنان نخواهند شد.

سردار جهانبخش کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای خلقت تا خاتم و از خاتم تا پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی؛ جبهه استکبار با تمام توان تلاش می‌کند در مقابل انقلاب اسلامی و این ملت شجاع غیور و شهید پرور، ولایی و انقلابی فتنه ایجاد کند.

وی افزود: دشمن سناریوهای مختلف مثل فتنه ۹۶، فتنه ۸۸ را ایجاد کرده و امروز نیز با سناریوی دیگر به میدان آمده است اما مردم ما؛ با بصیریت، عاشورایی هستند و در دفاع مقدس نشان دادند در مقابل جبهه استکبار می‌ایستند و هیچ قدرتی و ابر قدرتی نمی‌تواند با فتنه‌ای اراده این مردم را بشکند. بنابراین این مردم همواره پیروز بوده و باطل‌السحر فتنه‌های دشمن بوده و هست.

فرمانده سپاه انصار‌المهدی(عج) استان زنجان گفت: این مردم اجازه نمی‌دهند به هر بهانه‌ای علیه حجاب، عفاف، ارزش‌های انقلاب اسلامی دشمنان فتنه ایجاد کنند و این ارزش‌ها را از بین ببرند. چراکه فتنه دشمن از بین بردن اسلام، انقلاب اسلامی، از بین بردن قرآن، اسلام زدایی، امام حسین(ع) زدایی و ارزش زدایی است. اما ملت سناریو‌های دشمن را خنثی می‌کنند و مردم زنجان همیشه پیش قدم بوده و امروز هم صدای مردم زنجان بلند شده است.

وی عنوان کرد: ما از نعمت ولی فقیه در کشور برخور داریم ، بنابراین معیار، میزان و شاخص اوامر ولی فقیه است، مردم همواره پشت سر رهبری حرکت کرده‌اند از فرمایشات ایشان تبعیت کرده‌اند و در فتنه‌ها مسیر حق را مشخص کرده‌اند و امروز نیز این کار را انجام خواهند داد.

سردار کرمی یادآور شد: مردم ما خیلی وقت است که دشمن خود را شناخته‌اند، این انقلاب محصول بصیریت مردم، محصول شناخت مردم از دشمنان است. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که به برکت بیش از ۲۰۰ هزار شهید امروز به قدرت رسیده است، بر روی پای خود ایستاده‌اند و هیچ وقت تسلیم فتنه دشمنان نخواهند شد./ب

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر