logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۷۹۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان؛

هدف دشمن از آشوب و اغتشاشات مشغول کردن مردم و مسئولان به مسائل پوچ و غفلت از مسائل اساسی است

هدف-دشمن-از-آشوب-و-اغتشاشات-مشغول-کردن-مردم-و-مسئولان-به-مسائل-پوچ-و-غفلت-از-مسائل-اساسی-است
امام جمعه ماهنشان ضمن محکوم کردن رفتارهای هنجارشکنانه اغتشاشگران گفت: هدف دشمن از آشوب و اختشاشات مشغول کردم مردم و مسئولان به مسائل پوچ و غفلت از مسائل اساسی است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ماهنشان، با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت این هفته اظهار داشت: هدف از گرامیداشت و تکریم هفته دفاع مقدس تبیین دستاوردهای جنگ، جلوگیری از تحریف، جلوگیری از فراموش شدن دفاع مقدس، آشنا نمودن نسل جوان با حقایق دفاع مقدس است با این وجود دستیابی به این اهداف مهم وظیفه پیشکسوتان، جانبازان، ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا، معلمین، اساتید و همه مردم می باشد.

وی در ادامه ضمن تبریک شروع سال تحصیلی به همه دانش آموزان و فرهنگیان افزود: بعد از دوسال که به خاطر بیماری منحوس کرونا مراکز آموزشی تعطیل یا نیمه تعطیل بودند امسال به حمدالله شاهد بازگشایی دوباره مدارس هستیم. امسال سعی شود عقب ماندگی های تحصیلی سال های گذشته جبران شود.

امام جمعه ماهنشان گفت: باید سه اصل عدالت آموزشی، اجرای سند تحول بنیادین، تکریم و تعظیم مقام شامخ معلم در نظر گرفته شود و نکته خیلی مهم این است که دو رکن آموزش و پرورش با هم هستند و پرورش مقدم بر آموزش بوده صرف علم‌آموزی و آموزش بدون پرورش و تربیت صحیح به درد نمیخورد.

وی در ادامه با بیان اینکه اعلام عضویت رسمی ایران در پیمان شانگ‌های یک موفقیت چشمگیر بوده عنوان کرد: برخلاف تبلیغات دشمن ایران منزوی نیست عضویت دائم ایران در سازمان شانگ‌های با توجه به همکاری‌های گسترده اعضای آن در حوزه‌های سیاسی، امنیتی، اقتصادی، ترانزیتی و انرژی بدون تردید فضای مناسب تری را برای تعاملات بین‌المللی کشورمان فراهم خواهد آورد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با اشاره به سفر ریاست محترم جمهور برای شرکت در اجلاسیه سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد بیان کرد: مجمع عمومی سازمان ملل متحد یکی از پنج رکن اصلی تشکیل دهنده این نهاد بین المللی بوده که تمام اعضای آن از حق رای یکسان در آن می باشند.

وی خاطر نشان کرد: رئیس جمهور توانستند نظرات بر حق مردم ایران را در باره موضوعات مهم جهان کنونی و اینده بازتاب دهند هچنین مسائل کلان و اساسی مورد توجه انقلاب اسلامی را به گوش بسیاری از انسانها چه از طریق رسانه‌ها وچه از طریق گفتگو با مقام ها و مسئولان دیگر کشورها برسانند.

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه حضور فعال ایران در مجامع عمومی بین المللی هیچگاه مطلوب جبهه برانداز نبوده است اذعان کرد: تحرکات اخیر دشمن انحراف افکار عمومی از حضور فعال ایران در این اجلاس می‌باشد.

وی ضمن قدردانی از سخنرانی انقلابی رئیس جمهور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل و حرکت برجسته ایشان در به دست گرفتن عکس سردار دلها گفت: سخنرانی رئیس جمهور در کنفرانس حاشیه این اجلاس و نقد انقلابی سند ننگین بیست و سی ۲۰۳۰ نیز قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با اشاره به بیانات رهبر حکیم انقلاب در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس، اظهار کرد: رهبر انقلاب در این دیدار علل وقوع جنگ، اهداف دشمن از تحمیل جنگ، نتایج و دستاوردهای جنگ برای ملت ایران، راهکارهای نقشه شوم دشمنان برای ایران، پاسخ شبهات در مورد برخی مسائل جنگ را بیان نمودند.

امام جمعه ماهنشان اقدامات هنجارشکنانه و براندازانه‌ای، چون آتش زدن مسجد، آتش زدن پرچم ایران عزیزمان، کشیدن حجاب از سر بانوان، رفتارهای خلاف عفت و حیا، میدان‌داری اراذل و اوباش، افراد معلوم الحال و مشهور السابقه، سردادن شعارهای ساختارشکنانه، حمایت تمام عیار خارج نشینان اعم از منافقین سلطنت‌طلبان جیره خواران آل سعود را محکوم کرد و گفت: این اغتشاشات کور و غیرمردمی صرفاً بهانه‌ای برای تکرار فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ با هدف چالش آفرینی برای نظام، بر اندازی نظام، و تحت تاثیر قرار دادن موفقیت های اخیر به دست آمده توسط دولت سیزدهم، تحت تاثیر قرار دادن حرکت عظیم اربعین، مشغول کردن ملت و مسئولین نظام به مسائل پوچ و بی معنا، غفلت از مسائل اساسی و بین المللی است که با بیداری و هوشیاری مردم موفق نخواهند شد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر