logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۷۹۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان؛

داشتن بصیرت لازمه تشخیص راه درست است/ جریانات اخیر برگرفته از کینه توزی دشمنان است

داشتن-بصیرت-لازمه-تشخیص-راه-درست-است-جریانات-اخیر-برگرفته-از-کینه-توزی-دشمنان-است
استاندار زنجان با بیان اینکه در برخی برهه‌های حساس، باید تشخیص دهیم کجا باشیم یا نه گفت: در جریانات اخیر آنهایی که کینه نظام را دارند مشکلاتی ایجاد کرده‌ و با رسانه‌ها بر روی همین کینه‌های خود مانور می‌دهند باید تشخیص درست بدهیم که کجا باید بایستیم و باید با بصیرت و نگاه به پرچم راه درست را انتخاب کنیم.

به گزارش موج رسا; مراسمی امروز بمناسبت فرا رسیدن چهل ودومین سالگرد دفاع مقدس، برگزار شد که در آن همایش تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس به صورت همزمان در سراسر کشور و سخنرانی مقام معظم رهبری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این مراسم محسن افشارچی اظهار داشت: دفاع مقدس برای ما یک ثروت عظیم است، بر خلاف تمام جنگ‌ها که در اقصی نقاط عالم رخ می‌دهد جنگ و دفاعی که صورت گرفت علی رغم شهدایی که از ما گرفت، جانبازانی که به یادگار گذاشت ثروت عظیمی برای ما به ارمغان آورد و آن یعنی فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: بعد از قیام امام حسین‌(ع) چنین جنگ و دفاعی در عالم وجود نداشت و این دفاع باعث شد فرهنگ مقدسی تولد پیدا کند که کمک کننده همه ما باشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه هر دفاعی که اتفاق می‌افتد نشات گرفته از دفاع مقدس است بیان کرد: یادآوری‌ها در دفاع مقدس و اتفاقات نشان می‌دهد ما باید از این ثروت خوب استفاده کنیم و این ثروت عام‌ ملی است و برای تک تک افراد ثروتش شخصی معنوی است.

وی عنوان کرد: عاملی که باعث شده پیشکسوتان، عزیز ملت ایران باشند این است که در برهه خاص زمانی و حساس کشور تشخیص دادید که چه چیزی را انتخاب کنید و در کجا باید قرار بگیرید، با اینکه انتخاب‌های زیادی پیش رو داشتید اما با یک تصمیم درست مکان ایستادن را تشخیص دادید و به تکلیف خود عمل کردید.

افشارچی با بیان اینکه در برخی برهه‌های حساس، باید تشخیص داد کجا باشیم یا نه ابراز داشت: در جریانات اخیر و آنها که کینه نظام را دارند مشکلاتی ایجاد کرده‌اند و با رسانه‌ها بر روی همین کینه‌های خود مانور می‌دهند باید تشخیص درست بدهیم که کجا باید بایستیم و باید با بصیرت و نگاه به پرچم راه درست را انتخاب کنیم. زیرا از روز اول انقلاب ما با امتحان‌های مختلفی روبرو هستیم که کجا باید باشیم و نباشیم./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر