logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۳
[ شناسه خبر : ۲۷۹۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار‌المهدی(عج) استان زنجان:

نیرو‌های مسلح در کشور بیش از هر زمان دیگر آماده دفاع از انقلاب اسلامی و ملت هستند

نیرو‌های-مسلح-در-کشور-بیش-از-هر-زمان-دیگر-آماده-دفاع-از-انقلاب-اسلامی-و-ملت-هستند-
فرمانده سپاه انصار‌المهدی(عج) استان زنجان گفت: نیرو‌های مسلح در کشور و در استان با آمادگی کامل با بسیج عمومی ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، دسته‌های اطلاعاتی گوش به فرمان ولایت آماده‌تر از همه دوران‌ها برای دفاع از انقلاب اسلامی و ملت در صحنه هستند.

به گزارش موج رسا; مراسمی امروز بمناسبت فرا رسیدن چهل ودومین سالگرد دفاع مقدس، برگزار شد که در آن همایش تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس به صورت همزمان در سراسر کشور و سخنرانی مقام معظم رهبری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

سردار جهانبخش کرمی در این مراسم، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ۸ سال ملت ایران در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند و این هفته به عنوان گرامیداشت این روز‌ها انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه این روز‌ها روز‌های تلخی بود اما ملت ایران در مقابل جبهه استکبار ایستادند و مقاومت کردند، گفت: با این حال دستاورد بزرگ در سطح ملی، منطقه‌ای ایجاد شد و هفته‌ای به نام هفته دفاع مقدس انتخاب شد تا یاد و خاطره‌ شهدا، حماسه ملت ایران، مجاهدت، مقاومت، ایستادگی همواره زنده بماند.

فرمانده سپاه انصار‌المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه جنگی که به کشور ما تحمیل شد جنگ جهانی در جغرافیای کوچک بود افزود: همه ابر قدرت‌ها و در راس آن‌ها آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها علیه ملت ایران شده بودند. اما ملت ایران با روحیه عاشورایی از امام و ولی امر خود دفاع کردند و در مقابل تمام دنیا ایستادگی کردند و ملت ایران از این آزمون سربلند بیرون آمدند.

وی با اشاره به اینکه جنگ صحنه‌های بسیار زیبایی داشت، زمانی که جنگ آغاز شد مردم به امام خود لبیک گفتند، گفت: مادران در آن دوران فرزندان و زنان همسران خود را راهی جبهه و نبرد کردند اما در تبیین چنین صحنه‌های زیبایی کوتاهی کرده‌ایم.

سردار کرمی با بیان اینکه در جبهه‌ها ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی حضور داشتند، خاطر نشان کرد: صحنه‌های زیبای تاریخی به جا گذاشته شد که هیچ کسی توانایی به تصویر کشیدن آن‌ها را نداشت.

سردار کرمی تصریح کرد: قبل از عملیات‌ها رزمندگان با عشقی که به ائمه داشتند برای خود پرچم و پیشانی‌بند انتخاب می‌کردند و آرزو شهادت و رضایت ائمه را داشتند.

فرمانده سپاه انصار‌المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه رزمندگان در جنگ تا آخرین نفس جنگیدند گفت: امام فرمودند دست تمام رزمندگان را می‌بوسم و این پیروزی را به ملت ایران تبریک می‌گویم، کشور ایران در طول سالیان چنین صحنه‌هایی ندیده بودند‌.

وی بیان کرد: امروز دشمنان اسلام آمریکایی‌ها و امثال آن‌ها باید بدانند ملت ایران، جوانان غیور ایران اسلامی نوجوانانمان گوش به فرمان ولی فقیه ایستاده‌اند و هر تجاوزی اگر دشمن فکر کند که می‌تواند به کشور انجام دهد پای کثیف آنان را قطع خواهند کرد و اجاره نخواهند داد دشمن حتی یک قدم به کشور ما بگذارند. فتنه‌ای که دشمن می‌خواهد ایجاد کند را ملت باهوش ایران در طول این سالیان خاموش کرده و خواهد کرد.

سردار کرمی گفت: پیام دیگر این است که زنجانی ها در طول جنگ افتخار آفریدند و حضرت آقا فرمودند خط شکنان و غواصان دریا دل زنجانی نقش برجسته در طول دوران جنگ داشتند، و همواره پای دشمنان را از هر تجاوزی قطع می‌کنند.

وی تاکید کرد: نیرو‌های مسلح در کشور و در استان با آمادگی کامل با بسیج عمومی ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، دسته‌های اطلاعاتی گوش به فرمان ولایت آماده‌تر از همه دوران‌ها برای دفاع از انقلاب اسلامی و ملت در صحنه هستند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر