logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۸
[ شناسه خبر : ۲۷۹۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول بسیج سازندگی استان زنجان؛

توزیع ۴۲۸۲۵۶ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند استان زنجان

توزیع-۴۲۸۲۵۶-بسته-معیشتی-بین-خانواده‌های-نیازمند-استان-زنجان
مسئول بسیج سازندگی استان زنجان گفت: بعد از شیوع ویروس کرونا تاکنون ۴۲۸ هزارو ۲۵۶ بسته معیشتی در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفته است.

به گزارش موج رسا; اقبال جهانبخشی امروز در نشست خبری که به مناسبت تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های بسیج سازندگی در قالب ۳ قرارگاه اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی و خدمات رسانی خواهد بود.

وی با بیان اینکه آبرسانی به ۱۱۰ روستا در دستور کار قرار دارد افزود: پروژه تامین آب در ۵۷ روستا با همراهی آب و فاضلاب استان در حال اجرا است و به پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی رسیده است این در حالی است که طرح آبرسانی به چندین روستا به اتمام رسیده است.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال ۸۰ باب مسکن مددجویی به بهره برداری رسیده و در نیمه دوم سال ۸۰ باب منزل دیگر در اسفندماه مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت، گفت: همچنین بهره‌برداری از ۱۰۰ واحد مسکن برای رزمندگان نیز در لیست برنامه‌ها قرار دارد.

وی عنوان کرد: بعد از شیوع ویروس کرونا تاکنون ۴۲۸ هزارو ۲۵۶ بسته معیشتی در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفته است.

جهانبخشی یادآور شد: از زمان شیوع کرونا تاکنون در راستای کمک به دانش‌آموزان بی بضاعت و نیازمند نیز ۳۶ هزارو ۳۰۰ بسته نوشت‌افزار تهیه و توزیع شده است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر