logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۷۹۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان؛

آغاز ثبت نام جشنواره آش در زنجان

آغاز-ثبت-نام-جشنواره-آش-در-زنجان
مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری زنجان گفت: ثبت‌نام مرحله انتخابي نفرات استان زنجان در پانزدهمین جشنواره آش ايراني از امروز تا 31 شهریورماه در سایت جشنواره آغاز شد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، سید سعید صفوی گفت: مانند سنوات گذشته برای پخت آش‌های سنتی استان زنجان از امروز 29 تا 31 شهریورماه سال جاری از متقاضیان زنجانی شرکت در پانزدهمین جشنواره آش ایرانی ثبت‌نام می‌شود که نفرات ثبت‌نام کننده در استان زنجان در مرحله انتخابي نفرات استاني پانزدهمین جشنواره ملي آش ايراني در هفته اول مهرماه با يكديگر به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری زنجان ادامه داد: پس از برگزاری رقابت‌های مرحله مقدماتی بین متقاضیان به 13 شرکت‌کننده برتر غرفه طبخ آش‌های سنتی در جشنواره پیش رو اختصاص خواهد یافت که تعدادی از این غرفه‌ها پس از رقابت در مرحله انتخابی متعلق به استان زنجان خواهد بود و تعدادی دیگر هم  متعلق به منتخبین جشنواره‌های گذشته آش ایرانی از سایر استان‌های کشور خواهد بود.

صفوی گفت: جشنواره ملی آش، قدیمی‌ترین جشنواره غذای ایران است که همه‌ساله در شهر زنجان برگزارمی شود که امسال با توجه به فصل پاییز و وضعیت آب و هوایی استان در محل دائمي شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان (کاسپین) برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت. https://zanjan.mcth.ir/ash15-register در پانزدهمین جشنواره آش ایرانی ثبت‌نام کنند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر