logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۶
[ شناسه خبر : ۲۷۹۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
یادداشت؛

خائنان نظام در جبهه دشمن، عدالت خواهی سر‌ می‌دهند/ قوه قضائیه با تروریست‌هایی که امنیت مردم را به بازی گرفتند برخوردی جدی کند

خائنان-نظام-در-جبهه-دشمن،-عدالت-خواهی-سر‌-می‌دهند-قوه-قضائیه-با-تروریست‌هایی-که-امنیت-مردم-را-به-بازی-گرفتند-برخوردی-جدی-کند
خائنان نظام که کارنامه سیاه و سراسر لجنی دارند در جبهه دشمن با وقاحت تمام عدالت خواهی را سر می دهند! در حالی که خود بزرگ ترین ظلم را در حق نظام اسلامی و مردم روا داشته اند.

به گزارش موج رسا; حسین باکند در یادداشتی نوشت: آقای خاتمی _سرمدار فتنه آمریکایی اسرائیلی_ و دوستان افساد طلبشان که روزی تهمت تقلب در انتخابات را به نظام جمهوری اسلامی زدند و پیروزی شیرین ملت ایران را به کام مردم تلخ کردند این بار نیز با پیش کشیدن دروغی دیگر فتنه دیگری را با اسم رمز #مهسا_امینی کلید زده اند.

اسنادی وجود دارد که حکایت از ملاقات آقای خاتمی با جورج سورس_ رهبر انقلاب های رنگی_ قبل از انتخابات ۸۸ در آمریکا دارد.   خائنانی که با ایجاد آشوب در کشور، آمریکای نا امید از تسلیم ملت ایران را امیدوار به ادامه سیاست تحریم کردند. هم کیشان خاتمی خائن و موسوی فراماسون به اوباما نامه نوشتند و امیدواری دادند که اگر کمی هم مقاومت کنید کار نظام دیگر تمام است! و خواستار تحریم های فلج کننده _crippling sanctions_ علیه ملت ایران شدند.

حال آقای خاتمی و سایر دوستان اوباش ایشان با این کارنامه سیاه و سراسر لجن شان چگونه و با چه رویی آروغ عدالت خواهی را سر می دهند! در حالی که خود بزرگ ترین ظلم را در حق نظام اسلامی و مردم روا داشته اند.

فیلم منتشر شده از صحنه بی هوشی مهسا امینی یک بار دیگر ماهیت سراسر دروغ فتنه گران را برملا کرد و نشان داد که طرح بحث ضرب و شتم از اساس دروغ و داستان سرایی بوده و اصلاح طلبان این بار نیز در هماهنگی صد در صدی با اربابان آمریکایی اسرائیلی خود در جهت چنگ اندازی به چهره درخشان نظام صادق جمهوری اسلامی عمل کرده اند تا انتقام حادثه معجزه آسای پیاده روی اربعین را از ملت ایران بگیرند و عنوان پیاده روی اربعین که حدود یک ماه در صدر خبرها بوده را به حاشیه برانند و روایت کذب خود را جایگزین آن کنند.

توقع این است قوه قضائیه با تروریست هایی که امنیت روانی مردم را به بازی گرفته اند برخورد جدی کند.

البته ناگفته نماند که افرادی که حاکمیت فضای مجازی کشور را دو دستی تقدیم ارتش سایبری دشمن کرده اند و بستر این اتهام افکنی و دروغ پراکنی را فرآهم آورده اند در گناه این رهزنان فکر و اندیشه شریک اند و پیش خداوند متعال مسئول و پاسخگو خواهند بود.

بعد از تاکیدات چندین باره امام خامنه ای به نمایندگان مجلس مبنی بر مدیریت فضای مجازی و اولویت آن، متاسفانه اراده ای برای اجرای این فرمان در نمایندگان مشاهده نمی شود و بسیاری نسبت به این اولویت کشور همچنان سیاست سکوت را در پیش گرفته اند!  نمایندگانی که با شعارهای انقلابی وارد مجلس شدند و حال با آزمون عملی انقلابی ماندن مواجه اند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر