logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۷۹۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه طارم:

پیاده روی اربعین به یک مسئله فرازمانی و فرا مکانی تبدیل شده است/تلاش دشمنان براز نفوذ در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران

پیاده-روی-اربعین-به-یک-مسئله-فرازمانی-و-فرا-مکانی-تبدیل-شده-است-تلاش-دشمنان-براز-نفوذ-در-آموزش-و-پرورش-جمهوری-اسلامی-ایران
امام جمعه طارم با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی یک نماد شاخص از امت واحده اسلامی است، گفت: پیاده روی اربعین به یک مسئله فرازمانی و فرا مکانی تبدیل شده است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام مهدی منصوری در خطبه های پیش از نماز جمعه طارم با تسلیت اربعین حسینی، اظهار کرد: خوشبختانه برای اولین بار موکب شهدای مدافع حرم طارم فعالیت خود را آغاز کرد و همچنان مشغول خدمت‌رسانی به زائران امام حسین علیه السلام است.

وی با بیان اینکه اتحاد و وحدت مردم عراق با تمامی زائران امام حسین علیه السلام توطئه دشمنان را خنثی کرد، ابراز کرد: ۳۰ میلیون زائر از ۵۰ کشور در پیاده روی اربعین حضور پیدا کردند.
امام جمعه طارم با بیان اینکه بعد از ۷۰ سال حکومت ملکه انگلیس پسرش به عنوان پادشاه انتخاب شد، تصریح کرد: به ما می گویند پوشیدن لباس سیاه برای امام حسین (ع) افسردگی می آورد اما خودشان بعد از مرگ ملکه انگلیس سیه پوش شدند.
وی با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی یک نماد شاخص از امت واحده اسلامی است، عنوان کرد: پیاده روی اربعین به یک مسئله فرازمانی و فرا مکانی تبدیل شده است.
حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه دشمنان به دروغ اعلام می کنند که جایگاه ملکه تشریفاتی است، ادامه داد: صاحب تمام قدرت ها و اختیارات در انگلیس ملکه انگلیس بود.
وی با بیان اینکه دشمنان میلیاردها دلار هزینه می‌کنند تا به آموزش و پرورش نفوذ کنند، افزود: تربیت در آموزش و پرورش باید تربیت قرآنی و اسلامی باشد.
امام جمعه طارم با اشاره به هفته دفاع مقدس، ابراز کرد: دفاع مقدس یکی از موثر ترین و مهمترین بخش تاریخ جمهوری اسلامی است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر