logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۷۹۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه عنوان کرد؛

ناکامی دشمنان از تحریف پیاده روی اربعین/ مردم انگلیس هیچ نقشی در انتخاب پادشاه ندارند

ناکامی-دشمنان-از-تحریف-پیاده-روی-اربعین-مردم-انگلیس-هیچ-نقشی-در-انتخاب-پادشاه-ندارند
امام جمعه سلطانیه با اشاره به تلاش های دشمن در تحریف پیاده رکی اربعین، گفت: دشمنان ابتدا در صدد انکار حضور میلیونی در پیاده روی اربعین بودند اما چون ممکن نبود به تحریف پیاده روی اربعین روی آوردند اما باز هم ناکام ماندند.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام حسینی نسب در خطبه های نماز جمعه با توصیه به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: دعا برای عاقبت بخیری فرزندان از وظائف والدین و حقوق فرزندان است.

وی با تسلیت اربعین امام حسین علیه السلام و با دورود به ارواح مطهر شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و روح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که زیارت عتبات عالیات مدیون مجاهدت آنهاست، ابراز کرد: از دولت و ملت عراق که با تمام وجود و با هر چه که در توان داشتند از زائران کربلا پذیرایی کردند، تشکر می کنیم.
امام جمعه سلطانیه با قدردانی از دولت انقلابی که با اقدامات خود اعم از بازگشایی مرزهای بیشتر و ارائه برگه موقت عبور و .‌‌‌.. زمینه حضور زائران را فراهم کرد، به راز عصبانیت دشمنان از پیاده روی اربعین اشاره کرد و افزود: اربعین تداوم عاشورا و اتصال آن به ظهور است و دشمن از این وحشت دارد.
وی با اشاره به گزارش مجری بی بی سی از پیاده روی اربعین که ادعا می کرد مردم گرسنه، تشنه، گرمازده و بیمار می شوند اما گزارشگر بی بی سی با گزارش خود که در تمام مسیر غذا، آب، موکب است مجری خودشان را رسوا کرد، ادامه داد: دشمنان ابتدا در صدد انکار حضور میلیونی در پیاده روی اربعین بودند اما چون ممکن نبود به تحریف پیاده روی اربعین روی آوردند اما باز هم ناکام ماندند.
حسینی نسب با اشاره به مرگ ملکه انگلیس بعد از ۷۰ سال سلطنت و با بیان اینکه بر خلاف ادعاها مقام ملکه یا پادشاه تشریفاتی نیست بلکه اختیارات زیادی دارد و قدرتمند است، به جنایات انگلیس بر علیه ایران اسلامی و در دنیا پرداخت و ابراز کرد: اشغال ایران در جنگ جهانی اول و مرگ ۱۱ میلیون ایرانی بر اثر قحطی و گرسنگی، قرارداد استخراج نفت ایران تا ۶۰ سال، حمایت از صدام در جنگ تحمیلی با تجهیز رژیم بعث عراق به ماشین های جنگی و مواد شیمیایی، توطئه و فتنه و حمایت از فتنه گران در سال ۷۸ و ۸۸ و تبدیل سفارت انگلیس در تهران به اتاق فکر و هدایت و پناهگاه جاسوسان و فتنه گران و حمایت از تاسیس رژیم صهیونیستی از جنایات انگلیس است.
وی با اشاره به انتخاب پسرِ بزرگ ملکه به پادشاهی انگلیس و موروثی بودن پادشاهی در انگليس، عنوان کرد: در انگلیس که مدعی مردمسالاری است مردم هیچ نقشی در انتخاب پادشاه ندارند. 
امام جمعه سلطانیه با گرامیداشت ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس و با بیان اینکه ۳۱ شهریور سال ۵۹ رژیم بعثی صدام آغاز کننده جنگ تحمیلی بود و ایران اسلامی از خود دفاع می کرد، تصریح کرد: حقیقتا دفاع ما مقدس بود چرا که جنگ تهاجمی نشانه خوی تجاوزطلبی است اما جنگ دفاعی محل بروز و ظهور غیرت، تعصب و وفاداری به آرمانهاست.
خطیب جمعه سلطانیه با بیان اینکه صدام و حامیان صدام از جمله آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و نزدیک به ۵۰ کشور جهان دست در دست هم داده بودند تا انقلاب نوپای اسلامی را از بین ببرند اما رزمندگان با ایستادگی خود از جمهوری اسلامی دفاع کردند، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی به تعبیر سردار سلیمانی مرکز تشیع و اسلام و حرم است و اگر این حرم بماند حرمهای دیگر می مانند و اگر دشمن این حرم را از بین ببرد حرمی نمی ماند.
امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس از جمهوری اسلامی دفاع کردند و دشمن را مأیوس کردند و در جنگ اقتصادی نیز آنچه که دشمن را مایوس می کند، مقاومت است، افزود: سفر رئیس جمهور به تاجیکستان و شرکت در اجلاس شانگهای و دیدار با سران کشورهای عضو شانگهای از جمله روسیه که نتیجه آن حضور نمایندگان ۸۰ شرکت اقتصادی روسیه در تهران خواهد بود و با تقویت روابط با همسایگان و کشورهای قدرتمند همچون روسیه تحریمها خنثی و دشمن شکست خواهد خورد.
حسینی نسب با اشاره به جشن عاطفه ها که در آستانه سال تحصیلی در یک حرکت ارزشمند اقدام به جمع آوری  کمکهای مردم و خیرین به دانش آموزان می شود، به برکات یتیم نوازی  در اسلام پرداخت و با بیان اینکه گریه یتیم عرش خدا را می لرزاند، خاطر نشان کرد: در بهشت خانه ای است که به آن می گویند خانه خوشحالی و کسانی که یتیم مومنی را خوشحال کند وارد آن می شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر