logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۷۹۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان:

هفت خان تامین نقدینگی برای سرجین بافت/ بانک سرجین بافت را یک واحد قدیمی تصور می‌کند

هفت-خان-تامین-نقدینگی-برای-سرجین-بافت-بانک-سرجین-بافت-را-یک-واحد-قدیمی-تصور-می‌کند
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان گفت: در صورتی که تامین نقدینگی برای سرجین انجام شود قطعا ظرف ۳ روز نخ خریداری شده، چله‌ها نهایتا در طول ۱۰ روز اجرا شده و بعد از آن واحد آغاز به کار می‌کند.

به گزارش موج رسا; ناصر فغفوری در جمع خبرنگاران در خصوص تامین نقدینگی سرجین بافت اظهار داشت: وثیقه مورد نیاز و تمام مدارک به بانک ارائه شده است اما به دلیل اینکه رقم مورد نیاز مبلغی بالای ۱۰۰ میلیارد تومان برای خرید نخ است، مورد به تهران ارسال شده و در این راستا تهران چندین درخواست کرده است.

وی افزود: از جمله این درخواست‌ها پروانه برداری است که بلافاصله در استان صادر می‌شود، صورت‌های مالی حسابرسی شده است که از نظر ما واحدی که فعلا کار نکرده نمی‌تواند صورت‌های مالی حساب رسی شده داشته باشد و در نهایت میانگین درخواست شده که طبیعتا تا زمانی که کارخانه‌ای فروش نداشته باشد نمی‌تواند میانگین فروش نیز داشته باشد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان گفت: بانک تصور می‌کند که سرجین بافت یک واحد قدیمی است اما استاندار شخصا پیگیر حل این موضوع است.

وی در پاسخ به این سوال که وعده آغاز به کار سرجین بافت تا پایان مهر ماه داده شده بود، آیا این امر تحقق‌پذیر است یا خیر؟ گفت: در صورتی که تامین نقدینگی انجام شود قطعا ظرف ۳ روز نخ خریداری شده و چله‌ها نهایتا در طول ۱۰ روز اجرا می‌شود به عبارتی پس از زمان تامین نقدینگی نهایتا تا ۱۰ روز واحد فعالیت خود را آغاز می‌کند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر