logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۷۹۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]

دوره توانمندسازی فعالان فضای مجازی در زنجان برگزار شد

دوره-توانمندسازی-فعالان-فضای-مجازی-در-زنجان-برگزار-شد-
توانمندسازی فعالان مجازی استان، افزایش مهارت، دانش‌افزایی، شناسایی فرصت‌ها و تهدیدات این عرصه و ارتقای سواد رسانه عناصر فعال در حوزه فضای مجازی هدف از برگزاری این دوره بود.

به گزارش موج رسا; در این دوره مباحثی در خصوص شبکه‌سازی و کار تشکیلاتی، تربیت رسانه‌ای، تکنیک‌های تولید محتوا، رصد، خبرنگاری و روزنامه‌نگاری آنلاین، بسترشناسی شبکه های اجتماعی و کنشگری فعال در آن، برای شرکت‌کنندگان ارائه شد.

«بسیجیان باید در فضای مجازی آفنــدی عمل کنند»

سردار ابوالفضل طهماسبی در جمع فعالان رسانه‌ای استان زنجان با اشاره به اهمیت جهاد در فضای مجازی، اظهار کرد:فرمایش رهبری است که اهمیت فضای مجازی به‌اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه اهمیت فضای مجازی بسیار کلیدی و مهـم است و امروزه بخش اعظمی از هجمه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی در این فضا صورت می گیرد، افزود: از اول انقلاب ورود مردم در اداره حکومت اسلامی و عرصه های مقابله با دشمن،حیاتی و مشکل گشا بوده و علاوه بر آن موجب ایجاد شور و شوق زیادی در آن کار می شود.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس تا زمانی که مردم وارد نشده بودند کار خوب پیش نمی‌رفت، عنوان کرد: با ورود مردم به صحنه دفاع مقدس وضعیت بسیار خوبی در جبهه‌ها حاکم شد.

وی با بیان اینکه عشق مردم به انقلاب و اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل بسیار زیبا بود و امروز در فضای مجازی باید همان عشق و علاقه‌مندی دفاع مقدس باشد، افزود: امروز جنگ ما جنگ مجازی است و بسیجیان باید در این دفاع وارد شوند و آفندی عمل کنند.

سردار طهماسبی افزود: در سطح کشور تولید محتوا در عرصه فضای مجازی جبهه ما کم است.

وی افزود: بیشترین تلاش در جهاد تبیین می بایستی در فضای مجازی باید انجام شود.

وی با تأکید بر مطالعه و نقش‌آفرینی در خصوص بیانیه گام دوم، ابراز کرد: می بایستی برای نقش آفرینی مؤثر در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب،محتوای غنی بیانیه گام دوم انقلاب را هنرمندانه به جامعه ارائه داد.

هدف ما رساندن گفتمان انقلاب اسلامی به تمام جهانیان است

مصطفی ملکی با بیان اینکه تفاوت انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها در مردمی بودن این انقلاب و استفاده از توان مردم است، اظهار کرد: هر جایی که نیرو های مردمی وارد عمل شدند توفیقات بسیاری به دست آمده است.

وی با بیان اینکه مردم سالاری به معنای حقیقی در نظام اسلامی ساری و جاری است و بار حکومت بر دوش مردم است، ابراز کرد: مردم توانسته اند انقلاب اسلامی را از گردنه های مهم عبور دهند.

معاون فضای مجازی بسیج سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه ما به دنبال مهارت افزایی و توانمدی فعالان مجازی استان زنجان هستیم، تصریح کرد: ویژگی جنگ شناختی به گونه ای است که آتش به اختیار است اگر چه نیاز به جبهه و پشتیبانی دارد.

وی با بیان اینکه با واژه ها، در حقیقت گفتمان سازی ایجاد می شود، و هدف از گفتمان سازی معرفی اهدف ناب و پاک انقلاب اسلامی به تمام جهانیان است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر