logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۳
[ شناسه خبر : ۲۷۸۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]

اربعین بزرگ‌ترین چالش و تهدید برای دیکتاتوری غرب

اربعین-بزرگ‌ترین-چالش-و-تهدید-برای-دیکتاتوری-غرب
امروز اربعین بزرگ‌ترین چالش و تهدید برای تمدن از اساس دیکتاتوری و ظالم غرب است و دقیقاً از همین جهت است که به بایکوت این رویداد عظیم روی آورده‌اند.

به گزارش موج رسا; مالدلین آلبرایت وزیر وقت امور خارجه آمریکا از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۱ در زمان بوش پسر در پاسخ به سوال خبرنگار که از او می‌پرسد آیا کشتار ۵۰۰ هزار کودک در عراق ارزش اش را داشت؟

 "is the price worth it?"

می‌گوید بله فکر می‌کنم برای صدور دموکراسی این کار ارزش اش را داشت!

غرب وحشی اقدام به قتل‌عام ۵۰۰ هزار کودک عراقی آن‌هم فقط در یک دوره زمانی خاص می‌کند و اسم صدور دموکراسی و مبارزه با دیکتاتوری را روی آن می‌گذارد! درحالی‌که همین چند روز پیش جلو چشم همگان بدون آن‌که آب از آب تکان بخورد چارلز پسر ملکه افریطه انگلستان پس از گم‌وگور شدن مادر سلیطه‌اش بدون هیچ انتخاباتی جانشین وی می‌شود و این هیچ تهدیدی برای دموکراسی غربی ایجاد نمی‌کند! و دول غربی هیچ نیاز و وظیفه‌ای برای کشتار مردم انگلستان جهت صدور دموکراسی! در خود احساس نمی‌کنند.

واقعیت آن است که هر شعاری که تمدن غرب سر می‌دهد و اهداف پلید خود را پشت واژگان به‌ظاهر مثبت مخفی می‌کند دقیقاً عکس آن شعارها و واژگان دل‌فریب مطلوب تمدن غرب است.

اگر می‌گوید صلح منظورش جنگ است، حقوق بشر آمریکایی یعنی له کردن حقوق بشر، او می‌گوید دموکراسی شما بخوانید دیکتاتوری! مبارزه با تروریسم یعنی ترویج تروریسم!

ذکر این نکته نیز خالی از لطف نمی‌باشد که نخاله ها و پادوهای غرب نیز دقیقاً از همین منطق اربابانشان پیروی می‌کنند. اگر می‌گویند به دنبال رفع تحریم هستند قطعاً و قهرا نتیجه‌اش اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران است. مگر ندید کسی که با شعار مبارزه با فقر و برداشتن تحریم‌ها سر کار آمده بود فقر را سه برابر و تحریم‌ها را بیش از ۲برابر کرد؟! از ۸۰۰ تحریم رسیدیم به ۱۷۰۰ تحریم!_

در فتنه ۸۸ نیز میرحسین موسوی در نقش رهبری اغتشاشات_بخوانید مترسک برای صحنه‌گردانان آمریکایی انگلیسی صهیونیستی_ ظاهر شد تا با شعار مبارزه با تقلب در انتخابات و دیکتاتوری نظام را به سمت پرتگاه دیکتاتوری لگدمال کردن آراء مردم  بکشاند که امام امت از همان ابتدا رای مردم را حق‌الناس و ابطال آراء را نقطه شروع دیکتاتوری دانستند.

ملت امام‌حسینی ایران که بعد از خطبه‌های حیدری امام خویش خط قرمز خود را با فتنه گران مشخص کرده بودند، بعد از توهین فتنه گران به اربابشان با منطق حسینی به‌موقع وارد میدان شده و تمامی بافته‌های فتنه گران را پنبه کردند و نشان دادند که صاحبان حکومت _یعنی مردم_ حافظ اصلی حکومت اسلامی هستند و هرگز پشت حسین زمانشان را خالی نخواهند کرد. و خداوند نشان داد که حسین علیه‌السلام کشتی نجات امت خویش در فتنه‌هاست.

امام حسین علیه‌السلام در مقابل دیکتاتوری و حکومت موروثی ایستاد و ملت ایران نیز تمام‌قد در برابر منطق اموی دول دیکتاتور غربی خواهد ایستاد. آزادگان جهان این منطق امام حسین علیه‌السلام را ارج می‌نهند و پیاده‌روی اربعین نشانه همین تحسین و تأیید آنان است. پیام آنان این است که ما نیز اجازه نخواهیم داد یزیدیان عالم بر مردم مسلط شوند و پشت حسین زمان را خالی نخواهیم کرد.

آری امروز اربعین بزرگ‌ترین چالش و تهدید برای تمدن از اساس دیکتاتوری و ظالم غرب است و دقیقاً از همین جهت است که به بایکوت این رویداد عظیم روی آورده‌اند.

حسین باکند

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر