logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۱
[ شناسه خبر : ۲۷۸۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در روند بازدید وزیر از پروژه‌های مسکن ملی اعلام شد؛

۲۰۰ واحد‌ از مسکن‌های کوی نصر زنجان از مهرماه تحویل متقاضیان می‌شود

۲۰۰-واحد‌-از-مسکن‌های-کوی-نصر-زنجان-از-مهرماه-تحویل-متقاضیان-می‌شود
۲۰۰ واحد از مسکن‌های پروژه‌ نصر در مرحله نازک‌کاری قرار دارد و از ماه بعد تحویل متقاضیان داده خواهد شد.

به گزارش موج رسا; وزیر کشور در سفر یک روزه خود به زنجان از پروژه‌های مسکن ملی بازدید کرد، مسعود بیات منش در این بازدید، اظهار داشت: ۱۷ هزار واحد مسکن ملی در فاز اول نهضت ملی مسکن با حضور رئیس جمهور همراه بود کلنگ‌زنی شد، ۱۲ هزار واحد نیز در هفته دولت کلنگ‌زنی شد. با این حال از ۱۷ هزار واحد مذکور کلا پیمان‌سپاری شده که در مراحل مختلف فنداسیون، تا مرحله نازک کاری قرار دارند. پروژه کوی نصر ۸۰۰ واحد است که ۲۰۰ واحد از آن در مرحله نازک‌کاری قرار دارد و از ماه بعد تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه مابقی پروژه‌های کوی نصر در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ تحویل متقاضیان خواهد شد، افزود: حدود ۸۳ هکتار مساحت کوی زنگان است که در ورودی شرقی شهر زنجان قرار دارد. در این سایت ۵ هزارو ۲۰۰ واحد در قالب ۷ پروژه، احداث خواهد شد.

مدیرکل راه‌وشهرسازی زنجان با بیان اینکه اولین قرارداد‌ها ما ۴ قرارداد آماده داریم، گفت: شبکه آب و فاضلاب کلا کارگذاری شده و پست‌های برق در حال اجرا است، از یک ماه بعد نیز گازرسانی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه دو مدرسه تجهیز پیمان شده است، تصریح کرد: ابتدا باید مدرسه ابتدایی را تامین کنیم هر چند که ۶ مدرسه جانمایی شده است.

بیات‌منش با اشاره به جانمایی مساجد نیز تصریح کرد: پیاده راه با لبه‌های تجاری با یک پارک دو هکتاری و یک مسجد محله در وسط پروژه احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه منطقه شرق زنجان به لحاظ خدماتی ضعیف بود، ادامه داد: اما پیش‌بینی شده است تا در کوی زنجان خدمات تامین شود.

مدیر‌کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به پروژه M1 که ۵۱۲ واحد مسکونی ویژه آپارتمانی است، خاطر نشان کرد: در این پروژه‌ها بلوک‌ها ۶ تا ۷ طبقه خواهد بود.

وی با اشاره به فضای سبز موجود در پروژه کوی زنگان عنوان کرد: حدود ۸ هکتار فضای سبز در این محل نظر گرفته شده است. با توجه به وجود مسیل در این محل در حال انجام اقدامات برای پوشاندن مسیل هستیم.

بیات منش با اشاره به اینکه نیاز ما این است که وام مسکن‌های ملی افزایش یابد، در حال حاضر وام ۳۵۰ میلیون تومان است، ادامه داد: هر واحد از مسکن‌ها در این پروژه ۱۴۰ متر است که خالص آن ۹۰ متر می‌باشد به عبارتی قیمت هر مسکن ۶۵۰ میلیون تومان می‌شود و هر متر تقریبا ۶ میلیون تومان می‌شود. در سند نیز ۱۴۰ متر به نام فرد می‌خورد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر