logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۹
[ شناسه خبر : ۲۷۸۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه طارم:

زنده کردن امید در مردم از توفیقات دولت است

زنده-کردن-امید-در-مردم-از-توفیقات-دولت-است
امام جمعه طارم با اشاره به دیدار هیئت دولت با رهبری، گفت: زنده کردن امید در مردم از توفیقات دولت سیزدهم است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام مهدی منصوری در خطبه های نماز جمعه با اشاره به سالروز شهادت رئیسعلی دلواری، اظهار کرد: رئیسعالی دلواری الگوی استکبار ستیزی است.

وی با اشاره به سالروز کشتار بی رحمانه مردم ایران در خیابان ژاله به دست مزدوران رژیم پهلوی، ابراز کرد: جنایتی که در آن روز شاه و مزدورانش در این روز علیه مردم بی دفاع انجام دادند هنوز خوب برای مردم تبیین نشده است.
امام جمعه طارم با بیان اینکه حرکت گمراه کننده ای که دشمنان علیه ملت ایران سرازیر کرده اند باید سرازیر شود، تصریح کرد: جهاد تبیین خنثی کننده توطئه های دشمنان است.
وی با بیان اینکه هدف آمریکا از انجام رزمایش در سوریه احیای گروه های تروریستی مانند داعش است، افزود: در سایه ایستادگی و مقاومت است که ایران را واسطه قرار دادند تا جنگ روسیه و اوکراین را خاتمه دهند.
منصوری با بیان اینکه باید تعاون، کارآفرینی و سرمایه گذاری را جدی بگیریم، ادامه داد: نقش تعاون در تحقق حماسه اقتصادی تاثیر گذاری بالایی دارد.
وی با اشاره به فرارسیدن فصل برداشت زیتون در طارم، عنوان کرد: اجازه ندهید دلالان و دست های کثیف محصولات باکیفیت را به نام زیتون طارم به فروش برسانند.
امام جمعه طارم با اشاره به دیدار هیئت دولت با رهبری، تصریح کرد: زنده کردن امید در مردم از توفیقات دولت سیزدهم است.
وی با بیان اینکه پیاده روی اربعین خار چشم دشمنان شده است، خاطر نشان کرد: این پیاده روی نشان دهنده وحدت جهان اسلام و قدرت نمایی محور مقاومت است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر