logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۷۸۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد؛

ایجاد اشتغال پایدار و با ثبات در کشور یک ضرورت است

ایجاد اشتغال-پایدار-و-با-ثبات-در-کشور-یک-ضرورت-است-
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار و با ثبات در کشور، یک ضرورت است، گفت: اشتغال پایدار زمانی امکان‌پذیر است که در گرو تولید باشد و اگر چنین عمل نشود یقینا اشتغال پایداری نخواهیم داشت.

به گزارش موج رسا; محمدهادی زاهدی‌وفا امروز در مراسم افتتاح پروژه ملی استیل کورد در مجتمع تولیدی صبای زنجان، ضمن تسلیت به مناسبت ایام، اظهار داشت: با اینکه تا حال حاضر اقدامات و تلاش‌های چشمگیری در نقطه نقطه کشور انجام شده است اما باید از وجود دولت سیزدهم بهره‌ ببریم و در پیشرفت کشور قدم‌های بلندتری برداریم.

وی با اشاره به اینکه کارگران و مهندسان در چرخش چرخ‌های پیشرفت کشور نقش اساسی دارند، افزود: آنچه که مشهود می‌باشد این است که با تلاش، پیگیری و نظارت مسئولان در استان زنجان اقدامات قابل توجهی انجام گرفته است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به شعار سال گفت: امسال باید تمام تلاشمان را در کشور به کار گیریم تا بتوانیم در تولید محصولات ضریب دانش بنیان را بالاتر برده و قابل قبول کنیم.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار و با ثبات در کشور، یک ضرورت است، تاکید کرد: اشتغال پایدار زمانی امکان‌پذیر است که در گرو تولید باشد و اگر چنین عمل نشود یقینا اشتغال پایداری نخواهیم داشت با این وجود با اینکه در سال‌های گذشته اقداماتی برای اشتغالزایی انجام گرفته و آمارهایی ارائه شده است اما این اشتغال‌زایی به دلیل عدم پایداری در تولید، پایدار نبوده است.

زاهدی‌وفا با تاکید بر به اینکه در سطح کشور باید فضای مناسب کسب و کار ایجاد شده و از آن حمایت شود، گفت: با تلاش و همت لازم کارهای زمین مانده در مدت کوتاهی به سرانجام خوبی خواهند رسید.

وی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت‌های موجود رشد اقتصادی را به دنبال خواهد داشت، عنوان کرد: بابد تلاش‌ها بیش از پیش شود اما در این راستا نیازمند آموزش، ارتقای دانش و مهارت نیروی انسانی زیرمجموعه کارخانجات در کشور هستیم. 

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای آمارها و گزارش‌هایی که ارائه می‌شود، سامانه رصدی را ایجاد شده است، گفت: آمارهای ارائه شده پایش می‌شود چراکه باید مطمئن بود بودجه‌هایی که برای اشتغال تخصیص می‌یابد ثمر بخش خواهند بود یا خیر. بنابراین در این راستا لازم است تا استانداران به این موضوع نظارت کافی و دقیقی داشته باشند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در کارخانه نخ تایر زنجان گفت: در حوزه تولید اقدامات و تلاش‌های گسترده‌ای انجام شده اما هنوز مسیر طولانی سپری نشده است بنابراین با فراهم شدن شرایط مناسب شاهد رشد قابل قبولی برای تولید و صنعت کشور در مجموعه شستا خواهیم بود. 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر