logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۶
[ شناسه خبر : ۲۷۷۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون پارلمانی رئیس جمهور مطرح کرد؛

کشاورزان با افزایش قیمت خرید گندم با رغبت بیشتری به سراغ کشت گندم بروند

کشاورزان-با-افزایش-قیمت-خرید-گندم-با-رغبت-بیشتری-به-سراغ-کشت-گندم-بروند
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور بر پرداخت به موقع مطالبات گندمکاران تاکید دارد و امید است کشاورزان با افزایش قیمت خرید گندم با رغبت و شوق بیشتری به سراغ کشت گندم بروند.

به گزارش موج‌‌رسا؛ سید محمد حسینی عصر روز جمعه در مراسم کلنگ‌زنی فاز ۲ سیلوی گل آرد زاگرس واقع در شهرستان سلطانیه، اظهار داشت: در دومین جلسه دولت در سال جدید در خصوص گندم که یک کالای استراتژیک است و باید به آن توجه کنیم بحث و تصمیماتی گرفته شد.

وی افزود: جنگ اوکراین نیاز به گندم را تشدید کرد زیرا اگر ما قیمت گندم را افزایش نمی‌دادیم، این محصول استراتژیک به سمت کشورهای همسایه می‌رفت و سپس با مشکل مواجه می‌شدیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه اکنون مسئله‌ امنیت غذایی در کشورهای اروپایی حساس و مشکل آفرین شده زیرا بخش عمده‌ای از گندم و روغن دنیا را کشورهای اوکراین و روسیه تامین می‌کنند، گفت: با مطرح شدن این موضوع توسط وزیر جهادکشاورزی در دولت، قیمت گندم توسط رئیس جمهور تعیین شد.

وی تصریح کرد: در ماه‌های ابتدایی سال پرداخت‌ها با مشکل مواجه است که دلیل آن این است که باید درآمدها کسب شده و مالیات‌ها اخذ شود.

حسینی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور بر پرداخت به موقع مطالبات گندمکاران تاکید دارد و امید است کشاورزان با افزایش قیمت خرید گندم با رغبت و شوق بیشتری به سراغ کشت گندم بروند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر