logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۰
[ شناسه خبر : ۲۷۷۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

وعده های رئیس جمهور در زنجان به جد درحال پیگیری است/ ایران از تروریسم بیشترین آسیب را دیده است

وعده-های-رئیس-جمهور-در-زنجان-به-جد-درحال-پیگیری-است-ایران-از-تروریسم-بیشترین-آسیب-را-دیده-است
امام جمعه زنجان با بیان اینکه وعده هایی که در سفر رئیس جمهور به زنجان داده شده به قوت در حال پیگیری است، گفت: امیدواریم تا سفر بعدی رئیس جمهور به زنجان کارهایی که امکان انجام آن در کوتاه مدت وجود دارد انجام شود.

به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه زکات آثار و برکات زیاری دارد، اظهار کرد: زکات موجب می شود تا حسد و کینه و سرقت در جامعه کاهش پیدا کند.

وی با بیان اینکه محوری ترین هدف امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر است، ابراز کرد: امام علی (ع) در مسائل فردی بر تقوا و در مسائل اجتماعی بر امر به معروف و نهی از منکر را تاکید کرده است.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه امر به معروف موجب انسجام جامعه است، تصریح کرد: معروف در جامعه هرچه بیشتر باشد مؤمنین تقویت می شوند.
وی با بیان اینکه تذکر لسانی وظیفه همگانی است، عنوان کرد: نهی از منکر عملی مربوط به حکومت است و وظیفه مردم تذکر لسانی است.
آیت الله خاتمی با اشاره به هفته دولت و شهادت شهید رجایی و باهر، ادامه داد: این شهدا از بهترین کارگزان نظام اسلامی بودند و عمل و تقوای این ها الگو است.
وی با بیان اینکه بزرگ داشت شهید و رجایی و باهنر که ذوب در ولایت بودند نیاز است، افزود: این هفته بهانه ای است که کارگزاران نظام گزارش کارهای انجام شده را به مردم بدهند و یکی از بهترین کار های اين است که  ۲۲ نفر از اعضای دولت در استان ها حضور پیداکردند.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه وعده هایی که در سفر داده شده به قوت در حال پیگیری است، ابراز کرد: امیدواریم تا سفر بعدی رئیس جمهور به زنجان کارهایی که امکان انجام آن در کوتاه مدت وجود دارد انجام شود.
وی با بیان اینکه کار جهادی یعنی از موانع عبور کردن، تصریح کرد: کارجهادی به معنای بی قانونی نیست.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه رهبری فرمودند: برای ایجاد امید گزارش کارها را بدهید، عنوان کرد: با ارائه گزارش به مردم، مردم امیدشان به نظام و دولت بیشتر می شود.
وی با بیان اینکه رهبری در بیانه گام دوم فرمودند: دستاورد های انقلاب را در مقایسه با ۴۰ سال بعد انقلاب های دیگر مقایسه کنید، ادامه داد: انقلاب های دیگر مانند ما با مشکل مواجه نبودند و دشمنان از طریق ۱۶۰ سایت برای ما برنامه تولید می کنند و اعتقادات مردم را هدف گرفته اند.
آیت الله خاتمی با بیان اینکه معاویه ۴۱ سال در شام حکومت کرد، تصریح کرد: اولین حرکت اجتماعی امام حسن لشکر کشی به شام بود و با سستی یاران صلح بر امام تحمیل شد.
وی با بیان اینکه سال ۶۱ هجری شام فتح شد، عنوان کرد: فرمانده میدان حضرت زینب کبری (س) بود و در ۵ روز ورق برگشت و یزید به دروغ گفت من نگفتم حسین را بکشید گفتم سخت گیری کنید.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه امام سجاد در یک سخنرانی ۸۶ فضیلت از امام علی (ع) را بیان کردند واین یعنی مشکل مردم شام نشناختن امام است، افزود: ملک یزید با این سخنرانی لرزید.
وی با بیان اینکه ۸ شهریور سال ۶۰ سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر است، افزود: دنیا بداند هیچ کشوری به اندازه ایران از تروریسم آسیب ندیده است و همه این ها زیر سر آمریکا و صهیونیسم است.
آیت الله خاتمی با بیان اینکه بعد از انقلاب دشمنی ها با همه شدت آغاز شد، افزود: امام فرمودند ملت ایران از مردم مدینه عصر پیامبر (ص) بالاتراند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر