logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۶
[ شناسه خبر : ۲۷۷۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحادیه خشکبار استان زنجان خبرداد

کاهش قیمت برنج و حبوبات در بازار زنجان

کاهش-قیمت-برنج-و-حبوبات-در-بازار-زنجان
رئیس اتحادیه خشکبار استان زنجان با اشاره به کاهش قیمت برنج و حبوبات در بازار، گفت: قیمت برنج و حبوبات ۸ تا ۱۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد.

مرتضی انتصار در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کاهش قیمت برنج ایرانی در بازار، اظهار کرد: قیمت برنج ایرانی به طور میانگین ۸ تا ۱۰ هزار تومان کاهش داشته است.

وی با اشاره به دلیل کاهش قیمت برنج ایرانی، ابراز کرد: ورود محصول جدید به بازار و استقبال مردم از برنج ایرانی باعث کاهش قیمت شده است.

رئیس اتحادیه خشکبار استان زنجان با اشاره به دلایل کاهش استقبال مردم از برنج ایرانی، تصریح کرد: کاهش قدرت خرید عدم نقدینگی و... می‌تواند از دلایل کاهش استقبال مردم از برنج ایرانی باشد.

وی با بیان اینکه قیمت حبوبات نیز مانند قیمت برنج در بازار کاهشی است، عنوان کرد: قیمت حبوبات ۸ تا ۱۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

انتصار با بیان اینکه حبوبات و برنج مدتی قبل افزایش قیمت شدید داشتند، ادامه داد: افزایش قیمت‌ حبوبات و برنج در بازار غیرقابل دفاع بود.

وی با بیان اینکه با ورود محصولات جدید به بازار، موجب کاهش قیمت می‌شود، افزود: افزایش عرضه در مقابل تقاضا باعث کاهش قیمت می‌شود.

رئیس اتحادیه خشکبار استان زنجان با بیان اینکه افزایش قیمت برنج ایرانی موجب کاهش استقبال مردم از برنج ایرانی و روی آوردن به برنج وارداتی شده بود، خاطرنشان کرد: کاهش قیمت برنج ایرانی موجب کاهش استقبال مردم از برنج وارداتی می‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت دلار به ثبات رسیده است و واردات برنج نیز با دلار انجام می‌شد و در همین راستا قیمت برنج وارداتی تغییر چندانی ندارد، عنوان کرد: ممکن است به دلیل کاهش استقبال مردم از برنج خارجی قیمت آن نیز کاهش پیدا کند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر