logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۷۷۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
همزمان با هفته دولت؛

۴۸ پروژه بخش کشاورزی بهره‌برداری و ۴ پروژه دیگر استان زنجان کلنگ زنی می‌شود

-۴۸-پروژه-بخش-کشاورزی-بهره‌برداری-و-۴-پروژه-دیگر-استان-زنجان-کلنگ-زنی-می‌شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از افتتاح 48 پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر 483 میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در این استان خبر داد و اظهار داشت: افتتاح این تعداد پروژه، اشتغالزایی و تثبیت اشتغال بیش از 379 نفر را به دنبال دارد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، روح اله حسنی اظهار داشت: همزمان با هفته دولت؛ ۴۸ پروژه بخش کشاورزی بهره‌برداری و ۴ پروژه دیگر استان زنجان کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود: تعداد 2 پروژه در بخش صنایع تبدیلی غذایی شامل کارخانه خوراک دام به ظرفیت 18000 تن با اعتبار 30 میلیارد تومان، و تعداد 31 پروژه مربوط به حوزه آب و شامل 25 پروژه اجرای سیستم های نوین آبیاری به مساحت 803 هکتار، 6 پروژه احداث کانال انتقال آب، لوله گذاری و لایروبی و مرمت قنات به طول 7991 متر با اعتبار 253 میلیارد تومان انجام می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ادامه داد: تعداد 6 پروژه امور دام نیز شامل پرورش بز داشتی 500 راسی، پرورش مرغ گوشتی به ظرفیت 26000 قطعه، پرورش شتر مرغ به ظرفیت 600 قطعه، پرورش گاو شیری 50 راس، جوجه کشی بوقلمون به ظرفیت 250 هزار قطعه در دوره و پولت بوقلمون مادربه ظرفیت 5500 قطعه با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: 7پروژه احداث گلخانه به مساحت کل بیش از 2 و نیم هکتار و یک پروژه گلخانه تولید نهال گردوی پیوندی به ظرفیت 80000 اصله نهال و 1 پروژه گاز رسانی به مجتمع گلخانه ای، با مجموع اعتباری بالغ بر 18.5 میلیارد تومان خواهد بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: کلنگ زنی 4 پروژه نیز در بخش‌های آب و خاک و امور دام با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان و اشتغالزایی 18 نفر از دیگر برنامه‌های بخش کشاورزی استان در این هفته می باشد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر