logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۰
[ شناسه خبر : ۲۷۷۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر‌ شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

عرضه بنزین ۳ هزار تومانی با کارت شخصی خودرو منجر به قطع دست سودجویان می‌شود

عرضه-بنزین-۳-هزار-تومانی-با-کارت-شخصی-خودرو-منجر-به-قطع-دست-سودجویان-می‌شود
مدیر‌ شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی زنجان با بیان اینکه عرضه بنزین ۳ هزار تومانی با کارت ازاد سبب قطع دست سودجویان خواهد شد گفت: متاسفانه مصرف بنزین در استان زنجان بالا رفته است اما از ارائه آمار میزان مصرف معذوریم.

حمید حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در کارت سوخت شخصی رانندگان و دارندگان خودرو این امکان فراهم است تا بعد از اتمام سهمیه ۱۵۰۰ تومانی، افراد بتوانند سوخت ۳۰۰۰ تومانی سوختگیری نمایند.

وی با بیان اینکه علی‌رغم اینکه این امکان فراهم است اما متاسفانه رانندگان از این امکان استفاده نمی‌کردند و کارت آزاد جایگاه‌ها استفاده می‌کردند، افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مجبور بود برای بنزین ۳ هزار تومانی کارت آزاد قرار دهد.

مدیر‌ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زنجان گفت: وجود کارت‌های آزاد ۳ هزار تومانی در جایگاه‌های سوخت، عملیات کنترل، بررسی، پیشگیری از انحراف خارج از شبکه را برای شرکت سخت کرده بود. با این شرایط با اطلاع‌رسانی‌های گسترده در سطح استان آگاهی رسانی شد تا با کارت شخصی سوخت‌گیری نمایند.

وی ادامه داد: با شرایط مذکور شرکت برنامه‌ریزی کرده و تعداد کارت های آزاد مورد در جایگاه‌ها را کم کرده است تا رانندگان ترغیب به سوختگیری از کارت خودرو شخصی خود باشند. با این روش علاوه بر جلوگیری از آلودگی زیست محیطی، ایجاد صف، تولید و خرابی کارت‌های سوخت پیشگیری شده و از سویی دیگر دست نفرات و افراد سودجو و فرصت طلب و افرادی که از یارانه دولت سو استفاده می‌کنند از بنزین آزاد ۳ هزار تومانی قطع می‌شود.

حبیبی تاکید کرد: کارت آزاد به طور کامل جمع‌آوری نخواهد شد و در تمام جایگاه‌ها وجود دارد اما از تعداد آن‌ها کاسته خواهد شد. با این احتمال کارت آزاد در جایگاه‌ها هنوز وجود خواهد داشت که شاید راننده‌ای به کارت سوخت دسترسی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه مصرف بنزین در کشور و استان افزایش یافته است گفت: فعلا نمی‌توانیم آماری از میزان مصرف بنزین ارائه دهیم./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر