logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۷۷۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

اصحاب رسانه در حوزه جهاد تبیین مجاهدت می‌کنند/ رزمندگان استان زنجان در ۴۶ عملیات خط‌شکن بودند

اصحاب-رسانه-در-حوزه-جهاد-تبیین-مجاهدت-می‌کنند-رزمندگان-استان-زنجان-در-۴۶-عملیات-خط‌شکن-بودند
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه رزمندگان اسلام تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون در جبهه‌های جهاد کردند، گفت: امروز اصحاب رسانه در عرصه جهاد تبیین مجاهدت می کنند و با دشمنان اسلام مبارزه می‌کنند.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و فعالان مجازی با سردار رمضان شریف در زنجان با یادآوری رشادت های رزمندگان اسلام در خرمشهر، اظهار کرد: یک زمانی رزمندگان اسلام در کوچه های خرمشهر دفاع می کردند و صحنه های جهاد را به تصویر می کشیدند؛ امروز  اصحاب رسانه در صحنه جهاد تبیین نقش آفرینی می کنند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه در حوزه جنگ نرم و فرهنگی به خوبی نقش آفرینی می کنند، ابراز کرد: مردم شجاع و شهیدپرور زنجان در تمامی صحنه های انقلاب همگام با سایر استان ها در صحنه حضور داشتند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان اولین استانی است که اولین راهپیمایی مستقل بانوان را علیه نظام شاهنشاهی داشت، تصریح کرد: رزمندگان استان زنجان در دفاع مقدس در ۴۶ عملیات به عنوان خط شکن حصور داشتند.

وی با بیان اینکه دشمنان در سال های قبل فتنه هایی را در کشور ایجاد کردند که مردم زنجان به خیابان ها آمدند و  حماسه آفریدند و فتنه را خاموش کردند، عنوان کرد: اصحاب رسانه در تمامی حماسه ها نقش برجسته ای ایفا کردند.

سرداررکرمی با بیان اینکه رزمندگان اسلام تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون در جبهه های جهاد کردند، افزود: امروز اصحاب رسانه در عرصه جهاد تبیین مجاهدت می کنند و با دشمنان اسلام مبارزه می کنند.

وی با بیان اینکه کار اصحاب رسانه پاسداری از اسلام و قرآن و انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: باید یادی کنیم از شهدای رسانه به خصوص شهید جواد مددیان که یکی از شهدای رسانه در استان زنجان است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر