logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۷۷۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه طارم:

لزوم انجام اقدام اساسی در خصوص آب شهرستان طارم/ دشمن جوانان و خانواده ها را در فضای مجازی هدف گرفته است

لزوم-انجام-اقدام-اساسی-در-خصوص-آب-شهرستان-طارم-دشمن-جوانان-و-خانواده-ها-را-در-فضای-مجازی-هدف-گرفته-است
امام جمعه طارم با بیان اینکه فضای مجازی نیاز روز جامعه است، گفت: در بعضی جاها فضای مجازی رها شد و دشمنان در فضای مجازی جوانان و خانواده ها را هدف گرفتند.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام مهدی منصوری با اشاره به مشکلات آب در شهرستان طارم، اظهار کرد: مسئولان باید اقدام اساسی در این خصوص انجام دهند

وی با بیان اینکه موکب شهدای مدافع حرم طارم در مرز مهران به زائران امام حسین علیه السلام در ایام اربعین خدمات ارائه خواهد کرد، ابراز کرد: این اقدام برای اولین بار در شهرستان طارم انجام می‌شود.
امام جمعه طارم با اشاره به روز جهانی مسجد، تصریح کرد: در این روز اولین قبله مسلمانان توسط صهیونیست به آتش کشیده شد.
وی با بیان اینکه امروز در مساجد نباید فقط عبادت شود، تاکید کرد: باید در مساجد به مسائل سیاسی اقتصادی اجتماعی فرهنگی پرداخته شود.
حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه امروز یکی از نقشه های دشمن خالی کردن مساجد است، ادامه داد: باید موانع حضور فرزندان و کودکان در مساجد برطرف شود.
وی با بیان اینکه فضای مجازی نیاز روز جامعه است، افزود: در بعضی جاها فضای مجازی رها شد و دشمنان در فضای مجازی جوانان و خانواده ها را هدف گرفتند.
امام جمعه طارم با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی به دنبال جدا کردن مردم از دین و اعتقادات است، ابراز کرد: مسئولین باید نسبت به تولیدات بومی فضای مجازی توجه ویژه کنند.
وی با اشاره به هفته دولت، خاطرنشان کرد: هدف مسئولین فقط باید خدمت صادقانه به مردم باشد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر