logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۷۶۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر سازمان حج و زیارت استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

ثبت‌نام ۲۰ هزار نفر برای زیارت اربعین در استان زنجان/ مهمترین شرط برای ثبت‎نام کنندگان داشتن گذرنامه معتبر و تزریق واکسن کرونا است

ثبت‌نام-۲۰-هزار-نفر-برای-زیارت-اربعین-در-استان-زنجان-مهمترین-شرط-برای-ثبت‎نام-کنندگان-داشتن-گذرنامه-معتبر-و-تزریق-واکسن-کرونا-است-
در حال حاضر تعداد ثبت نام کنندگان برای زیارت اربعین در استان زنجان به ۲۰ هزار نفر رسیده است، با این حال بخاطر محدودیت کرونایی سال‌های گذشته و با توجه به علاقه و استقبال گسترده مردم حسینی زنجان پیش بینی می‌شود در هفته‌های پیش رو و قرار گرفتن در آستانه اعزام آمار متقاضیان روند صعودی به خود گیرد.

ابراهیم احدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: سامانه سماح برای ثبت نام متقاضیان اعزام به زیارت اربعین باز است و متقاضیان برای بهره‌مندی از خدمات بیمه و درمان حتما ثبت نام خود را با پرداخت مبلغ ۱۸ هزارتومان در این سامانه قطعی کنند.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین لازمه اعزام به زیارت اربعین ثبت نام در سامانه سماح می‌باشد و مهمترین شرط برای ثبت نام در سامانه سماح نیز داشتن گذرنامه معتبر (۶ماه تاریخ اعتبار از زمان ورود به عراق) و تزریق واکسن کرونا می‌باشد.

مدیر سازمان حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه این سفر برای برخی از اقشار دارای بیماری‌های خاص و زمینه ممنوعیت دارد گفت: جزئیات در سامانه مذکور به آدرس samah.haj.ir درج شده است.

وی عنوان کرد: فرآیند ثبت نام از طریق وب سرویس دقیقا از  اطلاعات ثبت شده در وزارت بهداشت استعلام می‌گردد و هر آنچه در دیتای آنها ثبت شده باشد بصورت آنلاین به سامانه سماح اعلام می‌شود.

احدی با تاکید بر اینکه سازمان حج و زیارت هیچ نقشی در واکسن بجز استعلام ندارد، خاطر‌نشان کرد: در حال حاضر تعداد ثبت نام کنندگان برای زیارت اربعین در استان زنجان به ۲۰ هزار نفر رسیده است، با این حال بخاطر محدودیت کرونایی سال‌های گذشته و با توجه به علاقه و استقبال گسترده مردم حسینی زنجان پیش بینی می‌شود در هفته‌های پیش رو و قرار گرفتن در آستانه اعزام آمار متقاضیان روند صعودی به خود گیرد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر