logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۷۶۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
بعد از 17 سال بلاتکلیفی؛

شهرک‌ صنعتی صائین قلعه در مسیر آماده‌سازی برای واگذاری/عباسی: بدون احراز اهلیت فنی و اقتصادی متقاضیان زمینی واگذار نخواهد شد

شهرک‌-صنعتی-صائین-قلعه-در-مسیر-آماده‌سازی-برای-واگذاری-عباسی:-بدون-احراز-اهلیت-فنی-و-اقتصادی-متقاضیان-زمینی-واگذار-نخواهد-شد
مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: شهرک‌ صنعتی صائین قلعه در حال آماده‌سازی برای واگذاری به متقاضیان می‌باشد و بدون احراز اهلیت فنی و اقتصادی متقاضیان هیچ زمینی به احدی واگذار نخواهد شد.

محسن عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه قریب به ۱۷ سال بود که شهرک صنعتی صائین قلعه، بلاتکلیف مانده بود، اظهار داشت: خوشبختانه به همت سازمان بازرسی و نماینده مردم ابهر و خرمده در مجلس این پروژه استارت خورده است و زیرساخت‌ها در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار در حال آماده سازی است.

وی افزود: مشکل اصلی شهرک صنعتی صائین قلعه بحث صدور مجوز‌ها و تملک باقی‌مانده اراضی بود که بخش زیادی از این مسائل رفع شده است و بحث عمرانی، عملیات زیر‌بنایی و روبنایی در این شهرک آغاز شده است.

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: بدون احراز اهلیت فنی و اقتصادی متقاضیان هیچ زمینی به احدی واگذار نخواهد شد.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌ها در حال آماده‌سازی است و پروژه اتصال این شهرک به شبکه برق طبق برنامه‌ریزی‌ها در حال پیشروی است، گفت: پیکه‌کوبی‌ها انجام و تحویل پیمانکار شده است با این حال اگر مشکل خاصی ایحاد نشود همزمان با عملیات دیگر پروژه مربوط به برق نیز پیشرفت کرده و دایر شود.

عباسی تصریح کرد: مقرر است تا در آینده‌ای نزدیک اراضی این شهرک به متقاضیان واقعی واگذار شود و در این شهرک به دلیل موقعیت جغرافیای مناسب، صنایع بزرگی مستقر شود./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر