logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۷۶۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان:

دستگیری ۳ گروگانگیر توسط امنیت عمومی استان زنجان/ ۶۳۵ کیلوگرم از انوع مواد مخدر در استان زنجان کشف شده است

دستگیری-۳-گروگانگیر-توسط-امنیت-عمومی-استان-زنجان-۶۳۵-کیلوگرم-از-انوع-مواد-مخدر-در-استان-زنجان-کشف-شده-است
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر یکی از دغدغه های عموم جامعه است، گفت: در ۵ ماه نخست سال ۶۳۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر در سطح استان شکف شده است.

به گزارش موج رسا; غلامرضا امیدی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه  امروز در نشست خبری فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به بیانات رهبری، اظهار کرد: رهبری می فرمایند: به مسئله خبر رسانی با این چشم باید نگاه کرد که برای ترویج خیر باشد.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد نزاع و خشونت ها در استان زنجان به خاطر لحن بد است و فقط ده درصد به خاطر لفظ بد است، ابراز کرد: توسعه لحن زیبا در سطح فرهنگ عمومی یکی از اولیت های است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان پلیس در راستای نظم و امینت دسته های عزاداری در زنجان ۲ هزار نیرو را به کار گیری کرد، تصریح کرد: بزگترین اجتماع حسینی جهان در زنجان با امنیت کامل و بدون هیچ مشکل امنیتی برگزار شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر یکی از دغدغه های عموم جامعه است، عنوان کرد: در ۵ ماه نخست سال ۶۳۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر در سطح استان شکف شده است.

امیدی با بیان اینکه ۱۴۸۰ نفر قاچاقچی، خرده فروش و... در حوزه مواد مخدر دستگیر شده است، افزود: ۲۰۰ دستگاه خودرو و موتور سیکلت در این راستا توقیف شده است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰۰ طرح پاکسازی و کنترل محور ها مواصلاتی و‌.. در استان برگزار شده است، ادامه داد: در استان زنجان ۶۸۴ معتاد متجاهر در سطح شهر جمع آوری شده است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به میزان پرونده های سایبری تشکیل شده در استان زنجان، خاطر نشان کرد: ۷۶۸ فقره پرونده ساپیری توسط پلیس فتا تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰۸ درصد از پرونده های ارجاع شده به پلیس فتا در سال جاری کشف شده است، ابراز کرد: میزان کشف جرايم سایبری در استان زنجان ۱۳ درصد از نرم کشور بالاتر است.

وی با اشاره به مهم ترين جرایم سایبری استان زنجان، تصریح کرد: برداشت غیر مجاز، موضوعات اخلاقی، کلاهبرداری و مزاحمت اینترنتی مهم ترين جرايم سایبری استان زنجان است.

امیدی با اشاره به یکی از پرونده های سایبری کشف شده توسط پلیس فتا استان زنجان، عنوان کرد: پلیس فتا زنجان توانست پرونده کلاهبرداری ۹ هزار و ۲۳۰ میلیارد تومانی را کشف کند.

وی با اشاره به اقدامات پلیس فتا زنجان، تصریح کرد: در ۵ ماهه نخست سال ۲۵۰۰ حساب بانکی توسط پليس فتا بعد از تماس شهروندان مسدود شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اينکه پلیس امنیت اقتصادی در خصوص مبادلات اقتصادی اقدامات خوبی انجام داده است، ابراز کرد: تشکیل ۴۸ نقره پرونده اقتصادی و کشف ۱۶۰۰ تن کالای اساسی با ارزش ریالی ۵۰۰ میلیارد ریال از اقدامات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان است.

وی با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی از اخلال در حوزه اقتصاد پیشگیری می کند، خاطر نشان کرد: پلیس امنیت اقتصادی نقش خوبی در حوزه تامین امنیت صادرات داشته است.

امیدی با بیان اینکه پلیس باید در موضوع هوشمندی همگام با جامعه باید پیش برود، ابراز گرد: هوشمند سازی پلیس یک اولویت برای پلیس است.

وی با بیان اینکه ۶۲ باند سارقین در استان توسط پليس آگاهي متلاشی شد، ادامه داد: تمامی پرونده های تجاوز به عنف تشکیل شده در استان زنجان منجر به کشف شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان بیان کرد: ۱۲۶ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز توسط پليس اطلاعات و امنیت عمومی استان زنجان کشف شده است.

وی با بیان اینکه ۱۱۳۵ نفر گذرنامه برای حجاج در استان زنجان صادر شده است، عنوان کرد: برای اربعین ۱۵ هزار گذرنامه توسط اداره گذرنامه استان زنجان صادر شده است و ساعات کاری اداره گذرنامه جهت ارائه خدمات بیشتر به مردم افزایش پیدا کرده است.

امیدی با بیان اینکه پلیس امینت عمومی ۳ گروگانگیر  اتباع خارجی در استان همجوار دستگیر کرد، تصریح کرد: گروگان ها به سلامت از دست گروگانگیران آزاد شدند.

وی با بیان اینکه پلیس در راستای تامین نظم و امنیت به صورت شبانه روز کارمی کند، تاکید کرد: ۳۳ نفر از اراذل و اوباش در استان که مخل نظم عمومی استان بودند دستگیر شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اقدامات پلیس راهور در استان زنجان، ابراز کرد: شاهد کاهش ۳۱ درصدی جانباختگان در تصادفات داخل استان زنجان هستیم.

وی با اشاره به مراکز مشاوره ای معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان، خاطر نشان کرد: ۷۸ درصد از مراجعات به مراکز مشاوره ای معاونت اجتماعی به مصالحه پایدار رسیده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به کاهش ۳ درصدی انتقاد از پلیس، افزود: در ۴۲ درصد تماس ها با سامانه ۱۹۷ از پلیس تقدیر شده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر