logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۵
[ شناسه خبر : ۲۷۶۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

۴۵ درصد از تسهیلات ازدواج در استان زنجان پرداخت شده است/ بیش از ۵ هزار نفر در صف انتظار وام ازدواج در زنجان

۴۵-درصد-از-تسهیلات-ازدواج-در-استان-زنجان-پرداخت-شده-است-بیش-از-۵-هزار-نفر-در-صف-انتظار-وام-ازدواج-در-زنجان
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ۴۲۸۲ فقره تسهیلات ازدواج در استان زنجان در طول چهار ماه ابتدایی سال پرداخت شده است، گفت: ۵۱۴۰ نفر از متقاضیان تسهیلات ازدواج در صف انتظار هستند.

هادی شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تعداد متقاضیان تسهیلات ازدواج در استان زنجان، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه ۹۸۴۶ نفر در سامانه برای دریافت وام ازدواج ثبت نام کرده اند که از بین این افراد ۹۴۲۲ نفر درخواست خود را پیگیری کرده و به عنوان متقاضی تسهیلات ازدواج شناخته می‌شود.

وی با بیان اینکه ۴۲۸۲ فقره تسهیلات ازدواج در استان زنجان در طول چهار ماه ابتدایی سال پرداخت شده است، ابراز کرد: ۵۱۴۰ نفر از متقاضیان تسهیلات ازدواج در صف انتظار هستند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به میزان تسهیلات ازدواج اهدایی در استان زنجان، عنوان کرد: ۴۵ درصد است تسهیلات به متقاضیان وام ازدواج پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه برای هر یک از زوجین ۱۲۰ میلیون تومان تسهیلات ازدواج تعلق می گیرد، تصریح کرد: برای آقایان زیر ۲۵ سال و خانمهای زیر ۲۲ سال ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات ازدواج تعلق می‌گیرد.

شهبازی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ ۸۶۷۸ ازدواج در استان زنجان ثبت شده است وی ادامه داد در سال ۹۹ ۸۲۲۷ ازدواج در استان ثبت شده بود.

وی با بیان اینکه نرخ ازدواج در استان زنجان در سال ۹۹، ۷ و نیم بوده است افزود نرخ ازدواج در استان زنجان بالاتر از نرخ ازدواج در کشور است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به میانگین نرخ ازدواج کشوری، ابراز کرد: نرخ ازدواج در کشور ۶.۸ است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر