logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۷۶۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

اولتیماتوم استاندار زنجان به ارگان‌های دارای ساختمان‌های نیمه کاره با عمر بالا/ ساختمان‌های نیمه‌کاره‌ قدیمی ارگان‌ها رفع مالکیت می‌شود

اولتیماتوم-استاندار-زنجان-به-ارگان‌های-دارای-ساختمان‌های-نیمه-کاره-با-عمر-بالا-ساختمان‌های-نیمه‌کاره‌-قدیمی-ارگان‌ها-رفع-مالکیت-می‌شود
استاندار زنجان گفت: ساختمان‌های نیمه‌کاره‌ای که در اختیار ارگان‌ها قرار دارد و چندین سال است در حال ساخت بوده اما هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌شود، از مالکیت آن ارگان خارج خواهد شد.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز در پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، اظهار داشت: در سطح استان ساختمان‌های نیمه‌کاره بسیاری وجود دارد که در ارتباط با ارگان‌هایی مختلفی است که یکی از آن‌ها آموزش و پرورش است، بنابراین باید هر چه سریع‌تر این ساختمان‌ها تعیین و تکلیف شوند و بنابراین در ارتباط با تعیین و تکلیف این ساختمان‌های نیمه کاره به مسئولان هشدار می‌دهم.

وی تاکید کرد: ساختمان‌های نیمه‌کاره‌ای که در اختیار ارگان‌ها قرار دارد و چندین سال است در حال ساخت است و هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌شود، از مالکیت آن ارگان خارج خواهد شد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه مسئله تبدیل ثروت از یک شکل به شکل دیگر مولد سازی است، گفت: باید این امر جدی گرفته شود. با این حال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مقرر شده بین ۵ ارگان تقسیم شود و این مبلغ چندان نیست در صورتی که از مولد سازی رقم بیشتری میتوان عاید استان کرد.

وی با اشاره به اینکه زمان و انرژی زیادی صرف شده تا مبلغی معادل با ۲۵۰ میلیون تومان برای محور زنجان به قزوین جذب شود، ادامه داد: شرایط دیگر همانند گذشته نیست و باید با تدبیر حرکت داشته باشیم.

افشارچی با اشاره به اینکه مسیری که راه و شهرسازی در پیش کرده است یقینا دارای ریسیک خواهد بود، تصریح کرد: این حرکت کاملا مورد پسند قرار دارد.

وی با بیان اینکه ما خودمان زمانی که تولید کننده، مولد هستیم باید این تولید در هر سطحی با دقت و برنامه‌ریزی انجام شود، عنوان کرد: ما باید متفاوت فکر کنیم. باید قدرت ریسیک داشته باشیم و آن را به ثروت تبدیل نماییم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید از ۱۳۰ هکتار زمین الحاقی گرده داغ به شهر زنجان عاقلانه استفاده کنیم و از آن در راستای مولد سازی استفاده نماییم، خاطر نشان کرد: باید از داشته‌هایمان ثروت تولید کنیم و اگر بتوانیم در این مسیر درست حرکت کنیم یقینا تاثیرات مثبت آن را در سطح استان خواهیم دید.

وی با تاکید بر اینکه باید بر پروژه‌های بخشی حساس بود، گفت: این ها جز شاخص‌ها و امتیازات مدیران است و هرچه بیشتر انرژی گذاشته شود عایده بیشتری نصیب استان خواهد شد.

افشارچی با اشاره به تبصره ۱۶ و ۱۸ بیان کرد: صرفا معارفه طرح به بانک سلب مسئولیت از مدیر نخواهد کرد و باید پیگیر باشند که آیا طرح به نتیجه نهایی رسید یا خیر! با این حال در کنار اینکه بانک‌ها را نیز رصد می‌کنیم و تحت فشار قرار خواهیم داد اما بخشی از مسئولیت بر عهده همین مدیران ارگان‌ها است‌.

استاندار زنجان در ادامه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه باید ساخت و تحویل مدارس در شهرک‌های اقماری سرعت بگیرد، گفت: مسئولان آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و سایر ارگان‌های مرتبط باید اهتمام بیشتری به این امور داشته‌ باشند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر