logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۷۶۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده اصلاح طلب مجلس دهم در گفت‌وگو با موج رسا:

اهانت به شهدایی همچون شهید همدانی خیانت به کشور و مردم است/ جذب جوانان و مومن کردن آنها هنر شهید همدانی بود

اهانت-به-شهدایی-همچون-شهید-همدانی-خیانت-به-کشور-و-مردم-است-جذب-جوانان-و-مومن-کردن-آنها-هنر-شهید-همدانی-بود
نماینده اصلاح طلب مجلس با تاکید بر لزوم بزرگداشت مقام شهدا گفت: اهانت به شهدایی همچون شهید همدانی خیانت به کشور و مردم است.

احمد بیگدلی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به نقش شهدای مدافع حرم در تامین امنیت کشور و مردم اظهار کرد: هر کسی در هر لباس و جایگاهی که برای این کشور، مردم و اسلام جان خود را فدا کرده است باید تا ابد مورد احترام قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کس اهانت به شهدا را ندارد، اطهار کرد: مدافعان حرم امنیت را نه برای تنها مردم ایران بلکه مردم منطقه فراهم کردند.

وی با تاکید بر لزوم شناخت ابعاد زندگی شهید حسین همدانی تصریح کرد: خود بنده تاکنون در خصوص شناخت ابعاد شخصیتی و زندگی این شهید کوتاهی کردم و می بایست مطالعات بیشتری در این زمینه داشته باشم.

نماینده اصلاح طلب مجلس دهم با تاکید بر اینکه شهید همدانی جانانه برای دفاع از کشور، مردم و اسلام جان فشانی کرده است، گفت: شهید همدانی از دفاع مقدس تا دفاع حرم جان خود را به میدان مبارزه با دشمن برده است.

وی با تاکید بر اینکه گذشتن از جان کار هر کس نیست، افزود: کسانی که اکنون شعار می دهند باید خود را در صحنه امتحان نشان دهند.

بیگدلی با بیان اینکه اهانت به شهدایی همچون شهید همدانی خیانت به مردم و کشور است، اظهار کرد: هیچ کس حق اهانت به شهدا را ندارد.

وی تصریح کرد: بنده در گذشته و در مصاحبه با رسانه ها گفته ام که اگر مدافعان حرم نبودند داعش با همان قلم هایی که برخی در گذشته و اکنون با آن به مدافعان حرم توهین می کنند، چشم شان را در می آورد پس بايد قدردان شهیدانی همچون شهید همدانی و شهید حججی و ... باشیم.

نماینده سابق مردم خدابنده در مجلس با اشاره به جان فشانی های شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مردم در تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید سلیمانی نشان دادند که قدردان شهدا هستند بنابراین مردم می فهمند چه کسی خادم و خدمتگزار این ملت است.

وی بیام کرد: امروز به برکت خون شهيدان از لحاظ امنیت ما هیچ نگرانی نداریم و با جرأت می توان گفت که هیچ کشوری جرات حمله به ایران را ندارد که اینها همگی از برکت جان فشانی همین شهیدان است.

بیگدلی با اشاره به اینکه شهید همدانی مجاهدتهای فراوانی داشته است، افزود: جذب جوانان هنر شهید همدانی بود که این کار از هر کسی برنمی آید یعنی جوانانی را جذب و آنها را تربیت و در راه حق قرار می داد بنابراین باید توجه داشت که مکتب امام(ره) همین گونه بود و امام راحل در قلب جوانان نفوذ کرد.

به گزارش موج رسا؛ یکی از سران فتنه اخیرا به مدافعان حرم، جبهه مقاومت و شهید والامقام شهید همدانی اهانت کرده بود که با واکنش های زیادی از طرف مردم روبرو شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر