logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۷۶۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان؛

ایجاد اشتغال پایدار برای ۲۳ هزار نفر در صنایع کوچک زنجان/ 120 واحد به صنایع کوچک زنجان اضافه می‌شود

ایجاد-اشتغال-پایدار-برای-۲۳-هزار-نفر-در-صنایع-کوچک-زنجان-120-واحد-به-صنایع-کوچک-زنجان-اضافه-می‌شود
مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه تا حال حاضر اشتغال پایدار ۲۳ هزار نفر در شهرک‌ها و ناحیه صنعتی ایجاد شود، گفت: طبق برنامه‌ها در آینده نزدیک حدود ۱۲۰ واحد صنعتی خرد که طراحی شده به سرمایه‌گذاران واگذار خواهد شد.

محسن عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; ضمن تبریک هفته صنایع کوچک اظهار داشت: ۱۷ شهرک و ناحیه صنعتی در استان زنجان فعال است که ۹۰ درصد صنایع شامل واحد‌های کوچک و متوسط است.

وی با بیان از وظایف اصلی شرکت‌های شهرک صنعتی حمایت از واحد‌های خرد و کوچک است، افزود: ۲ هزارو ۲۰۰ عقد‌قرار داد انجام شده که یک هزارو ۲۰۰ پرونده منجر به دریافت پروانه بهره‌برداری شده است.

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه تا حال حاضر اشتغال پایدار ۲۳ هزار نفر در شهرک‌ها و ناحیه صنعتی ایجاد شده است، گفت: طبق برنامه‌ در آینده نزدیک حدود ۱۲۰ واحد صنعتی خرد که طراحی شده به سرمایه‌گذاران واگذار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری صنایع کوچک جذابیت و توجیه اقتصادی بیشتری برای سرمایه‌گذاران دارد، عنوان کرد: صنایع کوچک و متوسط استان زنجان ۶۰ درصد در حوزه تولید محصول نهایی و ۴۰ درصد در حوزه تولید محصول پایه فعالیت دارد.

عباسی با اشاره به اینکه امتیازی‌هایی همچون سود‌آوری بالا، دسترسی بیشتر به بازار فروش، صادرات بیشتر و نیاز مالی متوسط، سرمایه‌گذاران را به سمت صنایع متوسط می‌کشاند گفت: صنایع کوچک توانسته‌اند بازار‌های هدف صادراتی را نیز پیدا کرده و صادرات محصول به کشور‌های دیگر را داشته باشند.

زهرا بیات

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر