logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۶
[ شناسه خبر : ۲۷۶۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان زنجان در محکومیت اهانت به سردار شهید همدانی

بیانیه-سازمان-بسیج-اساتید-استان-زنجان-در-محکومیت-اهانت-به-سردار-شهید-همدانی
سازمان بسیج استاید استان زنجان در محکومیت اهانت به سردار شهید حاج حسین همدانی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش موج رسا; سازمان بسیج اساتید استان زنجان در محکومیت اهانت به سردار شهید حاج حسین همدانی بیانیه ای صادر کرد که در ادامه مشروح آن را مطالعه می کنید؛

 
بسمه تعالی 
وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ
با سلام و صلوات به ساحت قدسی حضرت سیدالشهدا علیه السلام و یاران باوفایش و عرض تسلیت  ایام سوگواری سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام
تاریخ همواره شاهد فتنه های متعدد مثل فتنه سامری، ناکثین، مارقین،  قاسطین، منافقین و تا این دوران معاصر فتنه ۷۸، ۸۸ و ۹۸ بوده است.
وجه مشترک این فتنه‌ها نفسانیات، حقد و غضب و کینه اصحاب آن ها و وابستگی شان به جریان شیطان است. چرا که حرمت شکنی عاشورا فقط و فقط از این اصحاب بر می‌آید و بس.
این بار اصحاب بی افتخار فتنه ۸۸ که دست آموز غرب است، با قلمی شکسته  اهانت به اسطوره ای بی نظیر و پر افتخار چون سردار شهید همدانی کرده است که فقط یکی از افتخارات این سردار عزیز جاروی این فتنه‌گران و پاکسازی آنها از پایتخت جمهوری اسلامی ایران است.
سردار همدانی عمر با عزت خود را همواره در دفاع از کیان کشور، دین و حریم آل الله نموده و دسته‌ای دیگر از وحشیان دست آموز غرب را در نطفه خشکانده و  موی سیاه خود را در این راه سپید کرده و حبیب وار با خضاب آنها به خون شهادت منتهی نموده است.
صفحه به صفحه حیات پر افتخار این سردار سربلند غیرت، ایستادگی و جوانمردی در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده  و پایان این صفحات با خون امضا شده است.
ما اساتید بسیجی استان زنجان ضمن محکومیت این حرکت مذبوحانه برخود فرض می دانیم در سنگر تعلیم و تربیت با آگاهی بخشی به دانشجویان، همواره حافظ خون شهدا، منتقل کننده فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های ایران اسلامی بوده و جریان فتنه و اهداف شوم آنها را برای جامعه افشا نماییم.
 
تِلكَ الدّارُ الآخِرَةُ نَجعَلُها لِلَّذينَ لا يُريدونَ عُلُوًّا فِي الأَرضِ وَلا فَسادًا وَالعاقِبَةُ لِلمُتَّقينَ
دفتر رسانه وارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر