logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۷۶۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان:

بیماران به دلیل افزایش قیمت، رغبتی برای پیوند کلیه ندارند 

بیماران-به-دلیل-افزایش-قیمت،-رغبتی-برای-پیوند-کلیه-ندارند -
مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان گفت: تنها راه  بیماران دیالیزی پیوند کلیه است که با افزایش هزینه عمل پیوند به ۲۰۰ الی ۳۰۰ میلیون  بیماران به عمل پیوند کلیه رغبت نشان نمی‌دهند و با افزایش بیماران دیالیزی مواجه می‌شویم.

به گزارش موج رسا; محمدرضا طهماسبی امروز در نشست با مدیرکل بهداشت، بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد کشور ضمن عرض قبولی عزاداری اباعبدالله‌الحسین با بیان اینکه این انجمن سابقه بیش از ۴۰ ساله دارد اظهار داشت: این انجمن ارتباط خوبی در راستای اهداف نسبت به سازمان ها شهرداری ارگان های ديگر داشته و دارد.

وی افزود: در طول این مدت فعالیت انجمن پشتیانی‌های خوبی برای امور درمان بیماران کلیوی بخصوص پیوند کلیه صورت گرفته است و بیماران به چرخه فعالیت اجتماعی بازگشته اند.

مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان با بیان اینکه تمامی ظرفیت‌های شکل گرفته در انجمن حاصل کمک‌های خیرین و مردم نوع دوست زنجانی است گفت:  برای  مدیریت هزینه‌های مردمی به تنهایی صورت نمی‌گیرد مگر اینکه پشتیبانی فکری خوبی برای این مدیریت باشد که در این انجمن با تشکیل کمیته تخصصی ۱۲ گانه تا بتوانیم مدیریت خوبی در کمک‌های مردمی برای بیماران صورت گیرد که به لطف خداوند موفق بوده‌ایم.

طهماسبی با اشاره به افزایش تعداد بیماران دیالیزی بیان کرد: تنها راه این بیماران دیالیزی پیوند کلیه است که با افزایش هزینه عمل پیوند به ۲۰۰ الی ۳۰۰ میلیون که هم بیماران و ما که متولی این قضیه هستیم  رنج می‌بریم و این موضوع باعث عدم رغبت بیماران به پیوند شده است و ما را با مشکل مواجه کرده است.

وی گفت: تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد بصورت آگاهانه انجام شده است و این موضوع می‌تواند برای تقویت کمک‌های درمان باشد چرا که هدف کمیته توان بخشی نیازمندان است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر