logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۵
[ شناسه خبر : ۲۷۶۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان در گفت‌وکو با موج‌رسا:

آغاز تجهیز آزمایشگاه پارک علم و فناوری استان زنجان/ ۷۸ شرکت دانش‌بنیان در زنجان فعال است

آغاز-تجهیز-آزمایشگاه-پارک-علم-و-فناوری-استان-زنجان-۷۸-شرکت-دانش‌بنیان-در-زنجان-فعال-است
رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ۷۸ شرکت دانش‌بنیان فعال در استان وجود دارد گفت: امیدواریم تا پایان سال تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در کل استان به بیش از ۱۰۰ مورد برسد.

علی آذر‌پیوند در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه بر اساس تفاهمنامه مبلغ ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تحت عنوان گرنت به پارک علم و فناوری استان زنجان اختصاص خواهد یافت، اظهار داشت: تا حال حاضر ۱۷ طرح ارائه شده که پس از داوری طرح‌هایی که مورد تایید هستند انتخاب خواهند شد.

وی افزود: برای این‌ طرح‌ها پارک فاوا تا سقف ۴۸۰ میلیون تومان گرنت ارائه می‌دهد، به عبارتی این طرح‌ها را مورد حمایت می‌دهد تا از دل طرح ۱۰ یا ۱۵ شرکت فناورانه ایجاد شود، در کنار این امر مقرر شده آزمایشگاه استان فعال شود و اگر امکان وجود داشت در تامین محل استقرار شرکت‌ها نیز کمک شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان گفت: داوری‌ها در حال انجام بوده، طرح‌ها جمع‌آوری شده و برای هریک از طرح‌ها هر هفته جلسه تسکیل می‌شود، همین طور تجهیز آزمایشگاه نیز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امسال مبلغی به پارک‌های علم و فناوری اعتبار داده شده است، گفت: هر چند ملبغ کوچکی برای بسیاری از استان‌ها می‌باشد اما برای استان این رقم بسیار خوبی است و مقرر است در قالب وام در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گیرد.

آذر‌پیوند با بیان اینکه در حال حاضر ۷۸ شرکت دانش‌بنیان فعال در استان وجود دارد و در طول هفته‌های اخیر چند شرکت نیز مجوز دریافت کرده‌اند، یادآور شد: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر از ۱۱ مورد به ۱۶ شرکت رسیده است و امیدواریم تا پایان سال تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در کل استان بیشتر از ۱۰۰ مورد شود./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر