logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۷۶۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌کل مدیریت بحران استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

علت آتش‌سوزی در راشا کاسپین مشخص نیست/ حضور نیروهای سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان در مهار آتش‌سوزی شرکت راشا کاسپین

علت-آتش‌سوزی-در-راشا-کاسپین-مشخص-نیست-حضور-نیروهای-سپاه-انصارالمهدی(عج)-زنجان-در-مهار-آتش‌سوزی-شرکت-راشا-کاسپین
مدیر‌کل مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه آتش تقریبا در مجتمع راشا کاسپین مهار شده و در حال لکه گیری است، گفت: هنوز علت آتش‌سوزی در این شرکت مشخص نیست.

صفی‌الله کرامتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: روز گذشته اعلام شد که بخشی از شرکت راشا کاسپین زنجان دچار آتش‌سوزی شده است و بلافاصله نیرو‌های آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: قریب به چهار ساعت اطفای حریق در این محل طول کشید و در حال حاضر آتش‌سوزی تا حدودی مهار شده و در حال حاضر به وسیله دو لودر که از سپاه انصار‌المهدی(عج) زنجان و شهرداری حاضر هستند، محل در حال لکه‌گیری است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه لکه‌گیری به این دلیل انجام می‌شود که قسمت‌های دچار آتش سوزی کاملا از قسمت‌های سالم جداسازی شود، گفت: در حال حاضر نمی‌توان در خصوص علت آتش‌سوزی اظهار نظری داشت چراکه باید به طور کامل مورد بازرسی کارشناسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد نیروها و امکانات آتش‌نشانی در محل آتش‌سوزی راشا کاسپین حاضر است و ۵۰ درصد دیگر در سطح شهر حضور دارد، عنوان کرد: از ابتدای اعلام این حادثه ۲ دستگاه از طریق سپاه، ۲ دستگاه فرودگاه زنجان، ۲ دستگاه راه‌آهن، یک دستگاه شرکت پخش فراورده‌های نفتی، یک دستگاه شرکت خطوط لوله و مخابرات حضور داشت و کمک به اطفای حریق کردند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر