logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۷۶۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
حواشی یک جلسه؛

واکنش تند استاندار زنجان به عدم حضور روسای بانک‌ها در جلسه امروز/ جلسه کارگروه اقتصادي، اشتغال استان به دستور استاندار متوقف شد

واکنش-تند-استاندار-زنجان-به-عدم-حضور-روسای-بانک‌ها-در-جلسه-امروز-جلسه-کارگروه-اقتصادي،-اشتغال-استان-به-دستور-استاندار-متوقف-شد-
با اینکه قرار بود امروز جلسه کارگروه اقتصادي، اشتغال و سرمايه‌گذاري ساعت ۹ صبح در استانداري زنجان برگزار شود اما این جلسه به دلیل عدم حضور روسای بانک‌های استان با عصبانیت استاندار مواجه و جلسه کنسل شد.

به گزارش موج رسا; مقرر بود امروز جلسه کارگروه اقتصادي، اشتغال و سرمايه‌گذاري ساعت ۹ صبح در استانداري زنجان برگزار شود.

با اینکه این جلسه با حضور استاندار زنجان و تعدادی از روسای ادارات و ارگان‌ها آغاز شد اما در همان چند دقیقه اول به پایان رسید.

چراکه مقرر شد تا روسای بانک‌های استان گزارشی از میزان تسهیلات ارائه شده به طرح‌ها، میزان اعتبار جذب شده و سایر امور ارائه دهند اما نکته جالب توجه این بود که تنها یکی از روسای بانک در این جلسه حضور داشت و بقیه ترجیح داده بودند تا معاونان خود را به این جلسه گسیل کنند که همین امر سبب عصبانیت استاندار زنجان شد و وی تصمیم به لغو جلسه کرد.

محسن افشارچی در ابتدا گزارشی از بانک کشاورزی گرفت و آنچنان از عملکرد این بانک نیز راضی نبود و چراکه کل مبلغ ابلاغی به این بانک جذب و به طرح‌های موجود در استان پرداخت نشده بود.

استاندار زنجان در ادامه با طرح این سوال که از روسای بانک‌ها در استان چه کسی در جلسه حضور دارد تنها با پاسخ حضور یکی از روسای بانک مواجه شد.

افشارچی با بیان اینکه جلسه امروز کنسل است، تاکید کرد: بعد از این معاونان به جلسات تشریف نیاوردند، رئیس بانک باید حضور داشته باشد و از این بالاتر نداریم.

وی ادامه داد: در جلسات بعدی اگر رئیس بانک حاضر نباشد هیچ معاونی حق حضور ندارد و به جلسه راه داده نخواهد شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه ما به ۱۰۰۰ میلیارد تومان صنایع امیدوار بودیم، گفت: تبصره ۱۸ را نیز دولت کارسازی می‌کند؛ با این حال با چنین شرایطی با بانک‌ها نمی‌توانیم با همین روال پیش‌ برویم، روسای بانک‌ها باید حواسشان را جمع‌تر کنند.

افشارچی با بیان اینکه در صورت عدم همکاری بانک ها نمی توان به پیشبرد برنامه‌های استان امیدوار بود، تاکید کرد: تا آخر مرداد این درصد پرداختی ها باید از ۵۵ درصد باید به ۸۵ درصد برسد و در غیر اینصورت با رئیس بانک برخورد می‌کنم و در این خصوص تمامی ابزارها را نیز به کار خواهم گرفت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر