logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۷۶۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان:

بکارگیری 2 هزار نفر از کارکنان پلیس در برقراری نظم وامنیت دسته حسینیه اعظم زنجان

بکارگیری-2-هزار-نفر-از-کارکنان-پلیس-در-برقراری-نظم-وامنیت-دسته-حسینیه-اعظم-زنجان
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به آمادگی 100 درصدی پلیس برای تامین نظم و امنیت یوم العباس، گفت: برای تامین نظم و امنیت دسته حسینیه اعظم زنجان 2 هزار نفر از کارکنان انتظامی استان فعالیت خواهد کرد.

به گزارش موج رسا; به نقل از پایگاه خبری پلیس ایرج خانی پور، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین ( ع) به تمهیدات اتخاذ شده برای برقراری نظم و امنیت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان اشاره و بیان داشت: طبق سال های گذشته در ماه محرم ، پوشش امنیتی ، ترافیکی و انتظامی در دستور کار پلیس زنجان است .

وی با بیان اینکه برای پوشش دسته عزاداری حسنیه اعظم زنجان پلیس در آماده باش 100 درصدی است ، اظهار داشت : در ماه محرم و برای دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان قریب 2 هزار نفر از کارکنان انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت فعالیت می کنند .

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان تاکید کرد : پلیس استان با همه توان و نیرو ، برقراری نظم و امنیت دسته های حسینیه و زینبیه اعظم زنجان را بر عهده دارد و در این راستا از همه امکانات و تجهیزات استفاده خواهد کرد .

سرهنگ خانی پور در ادامه با اشاره به اینکه پلیس استان زنجان علاوه بر تامین نظم و امنیت دسته حسینیه اعظم زنجان در بحث پیشگیری از جرایم نیز فعالیت خود را افزایش داده است ؛ افزود : کارکنان انتظامی با گشت های منظم در محلات و سطح شهر تلاش خود را برای پیشگیری از جرایم انجام خواهند داد تا مردم پایتخت شور و شعور حسینی با امیتنیت و آرامش خاطر در این عزاداری شرکت کنند .

وی در پایان ضمن آرزوی قبولی عزاداری ها در ایام ماه محرم از همشهریان عزیز درخواست کرد : مردم شریف استان با خادمان خود در انتظامی استان همکاری لازم را مثل همیشه داشته باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره 110 تماس حاصل کرده و پلیس را یاری کنند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر