logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۷۵۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پروش استان زنجان خبرداد

اجرای ۳۴ پروژه ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی در زنجان/ برخی از پروژه‌ها به مرحله فونداسیون رسیده است

اجرای-۳۴-پروژه-ورزشی-در-قالب-طرح-شهید-سلیمانی-در-زنجان-برخی-از-پروژه‌ها-به-مرحله-فونداسیون-رسیده-است
وی با اشاره به خرید سوله‌های ورزشی طرح شهید سلیمانی، گفت: ۳۴ پروژه ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی در زنجان اجرا می‌شود و چمن مصنوعی زمین‌های ورزشی خریداری‌شده و تفاهمنامه‌ها با نواحی آموزشی نیز منعقد شده است.

<!doctype html>

محمدی مغانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان زنجان، اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی متشکل از ۳۴ پروژه ورزشی است که در سراسر استان زنجان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح ۱۰ سالن ورزشی، ۱۴ زمین چمن مصنوعی و ۱۰ زمین‌بازی‌های ساحلی احداث می‌شود، ابراز کرد: این پروژه‌ها در نواحی ۱۴ گانه آموزش‌وپرورش استان احداث می‌شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پروش استان زنجان با بیان اینکه این پروژه‌ها بر اساس نیاز مناطق در نواحی چهارده‌گانه آموزشی استان توزیع‌شده است، تصریح کرد: برخی از این پروژه‌ها به مرحله فونداسیون رسیده است و تمامی این پروژه‌های کلنگ زنی شده‌اند.

وی با اشاره به خرید سوله‌های ورزشی، افزود: چمن مصنوعی زمین‌های ورزشی خریداری‌شده و تفاهم‌نامه‌ها با نواحی آموزشی بسته‌شده است.

محمدی مغانی خاطرنشان کرد: طرح شهید سلیمانی با رویکرد مدارس دخترانه و مناطق محروم در مناطق آموزشی شهری و روستایی اجرا می‌شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر