logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۳
[ شناسه خبر : ۲۷۵۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان گفت

اجرای طرح «نذر مهربانی » همزمان با ایام محرم در زنجان/ هزینه پیوند کلیه بیماران دیالیزی بالای ۱۵۰ میلیون تومان است

اجرای-طرح-«نذر-مهربانی-»-همزمان-با-ایام-محرم-در-زنجان-هزینه-پیوند-کلیه-بیماران-دیالیزی-بالای-۱۵۰-میلیون-تومان-است
مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان گفت: با رضایت نیکوکاران  وجوه حاصل از جمع‌آوری نذرهای مردم در قالب طرح «نذر مهربانی » برای مداوای بیماران نیازمند کلیوی  هزینه می‌شود.

محمد‌رضا طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان اظهار داشت: طرح نذر مهربانی در این ایام توسط انجمن خیریه کلیوی زنجان اجرا می‌شود و  مردم نوع دوست و خیر با اهدای نذورات خود به این مجموعه می‌توانند جان یک انسان را نجات داده و بیمار را از درد و رنج دیالیز رها کرده و به فعالیت اجتماعی بازگردانند.

وی با بیان اینکه خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به دفتر انجمن کلیوی در سطح شهر  اهدا کنند تا به دست بیماران نیازمند کلیوی  برسد، افزود: طرح "نذر مهربانی " با الهام از لزوم کمک به همنوع و تقارن این با ایام ماه محرم و قیام امام حسین (ع) انجام می‌شود.

مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان گفت: با رضایت نیکوکاران  وجوه حاصل از جمع‌آوری نذرهای مردم در قالب طرح «نذر مهربانی » برای مداوای بیماران نیازمند کلیوی  هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه پیشگیری و آموزش در خصوص سلامت شهروندان از جمله برنامه‌های اجرایی در انجمن کلیوی  است خاطرنشان کرد: آموزش‌های چهره به چهره ، اندازه‌گیری فشارخون، و خطرسنجی‌های اولیه جهت پیشگیری و مراقبت از بیماری‌ کلیوی ازجمله خدمات ارایه شده در این طرح در ایام محرم توسط همیاران انجمن کلیوی در ۲ پایگاه مستقر در خ امام روبروی امامزاده سید ابراهیم انجام می‌شود.

طهماسبی عنوان کرد: خیرین و مردم نوع دوست میتوانند نذورات نقدی و غیرنقدی خود را به شماره حساب ۲۵۲۵ بانک ملی  و یا شماره کارت  ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۰۵۳۴۳۰ بانک سپه واریز  و یا حضوری به انجمن خیریه کلیوی استان زنجان واقع در شهرک آزادگان انتهای خیابان فرودوین اهدا کنند  تا گوشه‌ای از آلام این عزیزان کاهش پیدا کند.

وی با بیان اینکه به جهت هزینه بالایی که برای پیوند کلیه در سال‌های اخیر داشت تعداد پیوند پایین آمد گفت: هر پیوند کلیه در این روزها بالای ۱۵۰ میلیون تومان هزینه نیاز دارد و همین امر سبب شده تا تعداد بیماران پیوند کلیه کم شود.

مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان بیان کرد: پروسه ثبت نام پیوند کلیه نیز زمانبر بود و همین عامل سبب می‌شد تا بیماران در این پروسه نیز با مشکلاتی رو به رو شوند که خوشبختانه این مشکلات حل شده و شرایط بهبود یافته است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر