logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۷۵۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار‌المهدی(ع) استان زنجان:

میدان نبرد با دشمن امروز حساس‌تر است/ بسیج در تمام صحنه‌ها حضور دارد

میدان-نبرد-با-دشمن-امروز-حساس‌تر-است-بسیج-در-تمام-صحنه‌ها-حضور-دارد-
فرمانده سپاه انصار‌المهدی(ع) استان زنجان با اشاره به این که اگر امروز میدان نبردی نیست، اما بازهم میدان نبرد بسیار حساس‌تری باز شده است افزود: امروز دشمن از لحاظ اقتصادی نهایت تحریم را به کار بسته است.

<!doctype html>

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در یادواره شهدای جهادگر بسیجی ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم و عزاداری امام حسین(ع) اظهار داشت: امام حسین(ع) کشتی نجات است و ملت ما به ویژه در استان زنجان می‌درخشد و به حضرت سید‌الشهدا چنگ توسل زده است و عاشق اهل بیت هستند؛ از استان زنجان یا حسین و یا عباس همواره بلند می‌شود و همه دنیا از آن فیض می‌برند.

وی افزود: حضرت سیدالشهدا برای احیا دین و امر به معروف و نهی از منکر هر چه داشتند مخلصانه تقدیم کردند و در روز عاشورا کار به جایی رسید که یزید و یزدیان و آن‌هایی که فرماندهان لشکر کفار بودند با امام خود جنگیدند؛ اهل بیتی که پیامبر اکرم (ص) سفارش کرده بودند را اسیر کردند.

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: باید امروز این نکته را بگوییم که اگر امروز هم ما بصیریت و آگاهی نداشته باشیم و فتنه ها را نشناسیم همین کار را انجام خواهند داد. امروز دشمن با جنگ تمام عیار به جنگ با اسلام وارد شده است، دشمنی دشمنان، آمریکا و همپیمانان با ما به دلیل اسلام است و به دلیل اسلام ۸ سال جنگ را به ما تحمیل کردند.

وی تصریح کرد: اما مردم ولایی انقلابی و با بصیریت ۴۳ سال همان‌طوری که لبیک گفتند بر روی عهد و پیمان خود ایستاده‌اند چندین هزار نفر شهید تقدیم کرده‌اند.

سردار کرمی با بیان اینکه مردم داوطلبانه فرزندان خود را به جبهه نبرد حق علیه باطل فرستادند، تصریح کرد: مادران فرزندان و همسران خود را با چهره‌ای بشاش به جبهه جنگ فرستادند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران مجاهدت، تلاش و پایداری کردند تا اسلام زنده بماند، ابراز داشت: جنگ ۸ ساله، جنگ جهانی در جغرافیای کوچک بود؛ در طرف مقابل ایران دشمنان علیه کشورمان متحد شده بودند اما ملت ایران در اوج مظلومیت در مقابل دشمنان ایستادگی کردند؛ باید این شهدا را یاد کنیم و هرگز آن‌ها را فراموش نکنیم.

فرمانده سپاه انصار‌المهدی(ع) استان زنجان با اشاره به این که اگر امروز میدان نبردی نیست، اما بازهم میدان نبرد بسیار حساس‌تری باز شده است افزود: امروز دشمن از لحاظ اقتصادی نهایت تحریم را به کار بسته است. حتی در شرایط کرونایی دارو را تحریم کردند در این نبرد رزمندگان جهاد کشاورزی، بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی در خاکریز مقدم در حال نبرد با دشمن شدند بنابراین هر کاری در مقابل دشمن انجام شود همانند جهاد خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: بسیجیان همواره در تامین و آبرسانی در روستا‌ها، جاده‌سازی، ریشه ‌کنی بیماری کرونا حضور داشتند صحنه‌های زیبایی در تاریخ به نمایش گذاشتند.

سردار کرمی با بیان اینکه امروز به برکت عنایت خداوند و خون پاک شهدا، مجاهدت و ایستادگی مردم، جمهوری اسلامی در اوج قدرت و عزت قرار دارد، گفت: تحولات سیاسی در منطقه و جهان به برکت ولی فقیه، ایستادگی مردم و مقاومت شهدا است.

وی با بیان اینکه مردم ما همواره در صحنه‌های مختلف پیروز و سربلند بوده و خواهند بود، ابراز داشت: ما باید به سیره شهدا عمل کنیم، چنانکه حضرت امام راحل فرموده‌اند ملتی که در خط اسلام ناب محمدی حرکت کند و مخالف استکبار و بت‌پرستی است باید همیشه افرادش بسیجی باشند و فنون نظامی و دفاعی را بداند تا در هنگام خطر ملتی پیروز و جاوید باشد.

فرمانده سپاه انصار‌المهدی(ع) استان زنجان با اشاره به اینکه اگر در کشوری نوای دلنشین بسیجی طنین انداز شود چشم طمع از آن دور خواهد شد و گرنه باید همواره منتظر واقعه بود، افزود: بسیج باید مثل گذشته با قدرت و اطمینان خاطر به کار خود ادامه دهد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر